ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

וידר למרכז הליכוד: "שימו סוף לקמפיין החרדקים"

יו"ר המטה החרדי בליכוד נאם מול שרים וח"כים והקריא את מכתב אשת הקצין שהותקף • צידד בעמדת נתניהו

וידר בליכוד, באדיבות המצלם
וידר בליכוד, באדיבות המצלם


יו"ר המטה החרדי בליכוד וחבר הנשיאות נאם אמש (ד') בכינוס מרכז הליכוד בתל אביב ומחה על "קמפיין החרדקים", וצידד בעד עמדתו של נתניהו שלא להרחיב את כוחו של מרכז הליכוד.

וידר נאם בפני שרים וחברי כנסת ואמר: "זאת תקופה ארוכה שמתקיים מסע הסתה מכוער עם סממנים אנטישמיים כנגד חיילי צה"ל - חיילים שהם חרדים, וזו האשמה שלהם. במסגרת הזו מוצגים החיילים כנגיפים קטלניים וצוררים של היהדות, חזירים, חיות טרף - מסע הסתה שלא היה כדוגמתו במדינת ישראל וזה הביא לפגיע פיזית כנגד החיילים".

וידר הוסיף ואמר כי "לא יתכן שחיילים יחששו לצאת מהבית רק בגלל שהם חרדים. אם משטרת ישראל לא יודעת לטפל בהסתה הזאת שבה מוצגים חיילים כרוצחים, לא פחות מזה, אנחנו נטפל בזה לבד. רק שמשטרת ישראל תגיד שהיא לא יכולה לטפל בזה".

וידר הקריא את מכתבה של אשת הקצין החרדי שהותקף: "בעלי בחר לשרת את המדינה והמדינה בחרה להפקיר את ילדינו בידי קיצוניים".



בנוגע ליוזמה בליכוד לעביר את הכוח לחברי המרכז של המפלגה שתבחר לבדה את רשימת הליכוד לכנסת, צידד וידר בעמדת ראש הממשלה נתניהו שדורש להשאיר את הכוח בידי חברי המפלגה ולא בידי חברי המרכז.

וידר: "אלו 130 אלף שגרירים ודוברים נאמנים של המפלגה והתנועה שלנו, והם נמצאים בכל הקהילות - חרדים, דתיים, חילונים ודרוזים. נטילת הזכות מהם לקבוע את רשימת הליכוד לכנסת היא אובדן של אלפי שגרירים נאמנים ופגיעה בדגל מהחשובים שיש לנו - דגל הדמוקרטיה.

"המפלגה שלנו מכילה תערובת ישראלית נפלאה שאין בשום מפלגה בישראל וחיבים לשמר את זה. עתיד התנועה בידיכם, השאירו את זכות ההצבעה בידי חברי התנועה, ויש דרכים אחרות בכדי לחזק את חברי המרכז".
ליכוד וידר חרדי חרדקים נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד