כ"ה אייר התשפ"ד
02.06.2024

אזעקות באשקלון; נפילה בשטח פתוח

אזעקה נשמעה בשעה האחרונה באזור אשקלון; ככל הנראה מדובר בנפילה בודדת • ליברמן וילין תוקפים את נתניהו

צילום: נתי שוחט, פלאש90
צילום: נתי שוחט, פלאש90


הערב בשעה 22:00 נשמעו אזעקות באזור דרום הארץ - אשקלון וחבל לכיש, לפי שעה נראה כי אותרה נפילה בשטח פתוח באזור אשקלון.

מצה"ל נמסר כי "לא אותרו נפילות בשטח הארץ לאחר הישמע האזעקה הערב באשקלון". לפי קצין בצבא, הרקטה התפוצצה בשטח רצועת עזה.

תמיר עידאן, ראש המועצה האזורית שדות נגב, אמר בתגובה לירי כי "טפטופי הירי בתקופה האחרונה מחזירים את תושבי הדרום לתקופה המקבילה בשנה שעברה. לא ניתן לקיים שגרת חיים תחת איום מתמיד של ירי רקטות והחשש בקרב התושבים מפני הסלמה בקיץ הקרוב הולך ומתעצם . לכן אנו מצפים מממשלת ישראל שתגיב לירי בעוצמה על מנת שיובהר בצורה חד משמעית שלא נסכים להיות בני ערובה של ארגוני הטרור מרצועת עזה."

ראש המועצה האזורית חוף אשקלון, יאיר פרג'ון, אמר כי "גם הערב אלפי תושבים נחפזו למרחבים המוגנים על אף הירי הכושל. הירי לעבר יישובינו אינו גזרת גורל!"

2 רקטות נורו מרצועת עזה והתפוצצו בשדות נגב

רקטה שהתפוצצה בחמישי שעבר. צילום: בטחון שדות נגב

יו"ר 'ישראל ביתנו' ח"כ אביגדור ליברמן, אומר כי "זה לא משנה אם השיגור נכשל והרקטה התפוצצה בעזה במקום באשקלון. כל עוד נמשך האיום ולא מתאפשרים חיים נורמאליים לתושבי הדרום - המצב הוא בלתי נסבל. מה שצריך להתפוצץ בעזה הן לא רקטות כושלות אלא פצצות של צה״ל כדי שייפסק האיום התמידי הזה. והכוונה היא לא שיפציצו שוב חולות ריקים אלא לתקוף לפי תכנית מסודרת, ויש כזו, שתשים סוף לשלטון הטרור בעזה".

ח"כ חיים ילין מ'יש עתיד' מסר בתגובה כי ממשלת ישראל לא מונעת את הבעיה, אלא עסוקה בניהול הירי מעזה ובהישרדות פוליטית. נתניהו די! הגיע הזמן להפסיק לדאוג אך ורק לעתידך הפוליטי - קיים את שהבטחת ודאג לבטחונם של תושבי הדרום, חיינו אינם הפקר.

"במדינה מתוקנת הפינג פונג הצבאי המתמשך, בזמן שממשלת ישראל משקמת את עזה לא הגיוני, אקורד הסיום של מערכה צבאית חייב להיות הסדר אזורי שכולל שיקום רק בתנאי שמתבצע פירוז ברצועה".
1

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד