כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

הותיר שמונה יתומים: הרב מיכאל ניסנוב ז"ל

ידידו ל'בחדרי חרדים': ‏"הבוקר הוא התפלל איתי כמידי יום בתפילת וותיקין. יהודי נעים הליכות וירא שמים"

הותיר שמונה יתומים: הרב מיכאל ניסנוב ז"ל


‏ההרוג בתאונה הקשה הבוקר (ו) בצור הדסה על יד ביתר עילית הוא האברך הרב מיכאל ניסנוב ז"ל, בן 48 תושב רחוב קדושת לוי גבעה B בביתר עילית.

הבוקר לקח הרב מיכאל ניסנוב ז"ל בחורי ישיבה ברכב מבית שמש לישיבת קול יעקב בביתר עילית, אך תאונה חזיתית עם אוטובוס גרמה למותו כשהוא עטור בטלית ותפילין ופציעתם של שני בחורי ישיבה נוספים.

אחד מבניו יצא הבוקר עם התלמוד תורה שבו הוא לומד בביתר לטיול בספידי כיף יחד עם ילדי כיתתו, ומיד עם היוודע דבר הבשורה הקשה הושב הילד מהטיול לביתו.

‏"הבוקר הוא התפלל איתי כמידי יום בתפילת וותיקין, בבית הכנסת 'חסד לאברהם' הסמוך לביתו" מספר בכאב לב ל'בחדרי חרדים' הרב דן עזרא, "מדובר ביהודי נעים הליכות, אוהב את הבריות, ירא שמים, שחינך את ילדיו לתורה מצוות ויראת שמים".

"ביקשו ממנו טובה, חד פעמית, שיקח בחורים מבית שמש לישיבה בביתר", הוא מספר, "הוא לא נסע עם רכב שלו, וקיפד את חייו מתוך מעשה חסד".

שכניו ומכריו של המנוח בביתר מציינים את היות המנוח איש ישר ונקי כפיים צדיק וירא שמים מרבים שהקדיש את כל חייו לשקידה בתורה יומם ולילה.

"זו טרגדיה מזעזעת, אי אפשר לחשוב בכלל על דבר שכזה אדם יוצא להביא בחורי ישיבה וחוזר הרוג. אנחנו לא מעכלים". אומרים שכניו ברחוב קדושת לוי.

המנוח ז"ל הותיר אחריו את רעייתו שתחי' ושמונה ילדים יתומים שנותרו ללא אב ומשענת הגדולה בת 19 והקטנה בת שנה וחצי.

מסע הלוויתו תצא היום ערב שבת קודש פרשת שלח מביהכנ"ס חסד לאברהם ברח' קדושת לוי 25 ביתר עילית.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.


לוחמי האש בפעולות החילוץ
יתומים הרוג ניסנוב ביתר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד