י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

צפו בתיעוד דומע: המסע האחרון של הרב מיכאל ניסנוב ז"ל

מאות מתושבי ביתר ליוו למנוחות בשעות הצהריים את הרוג התאונה ותושב העיר, הרב מיכאל ניסנוב ז"ל • "כל אחד מאיתנו צריך לקחת אל ליבו ממעשיו של מיכאל, ללמוד ממעשיו וממידותיו" • וידאו וגלריה

צפו בתיעוד דומע: המסע האחרון של הרב מיכאל ניסנוב ז"ל


מאות מתושבי ביתר עילית ורבני 'מוסדות רחל אמנו' ליוו בכאב ובדמע את הרב מיכאל ניסנוב ז"ל שנהרג הבוקר עם טלית ותפילין בתאונה קורעת לב בצומת צור הדסה, בדרך לעיר מגוריו.

"הוא התפלל איתנו תפילת שחרית, יצא מאיתנו ונפרד לשלום", הספיד הרב דן עזרא, מנהל ת"ת ארזי ביתר, "כל אחד מאיתנו צריך לקחת אל ליבו ממעשיו של הרב מיכאל, ללמוד מדרכיו הטובות וממידותיו". עוד הספידו - רבה של העיר הגאון רבי יעקב תופיק, והרב מרדכי הלפרין רב השטיבלאך 'קהל חסידים', הרב שמעון נבון משגיח ישיבת 'נזר התלמוד', ובנו שיבדל לחיים.

בהלוויה השתתפו הגאון רבי שלמה איצקוביץ רב קהילת חסידי ויזניץ בעיר, הגאון רבי אברהם שרגא שטיגליץ רב קהילת צאנז בעיר, רבנים נוספים, קהילת 'חסד לאברהם' של הגאון הרב יצחק לסרי ורבים מתושבי העיר.



הרב מיכאל ז"ל זכה ללמוד בכל לילה בקבר רחל אמנו. הוא הותיר אחריו את רעייתו שתחי' ושמונה ילדים יתומים שנותרו ללא אב ומשענת, הגדולה בת 19 והקטנה בת שנה וחצי.

שכניו ומכריו של המנוח בביתר מספרים בכאב כי המנוח היה איש ישר ונקי כפיים, צדיק וירא שמים מרבים, שהקדיש את כל חייו לשקידה בתורה יומם ולילה.

"הבוקר הוא התפלל איתי כמידי יום בתפילת וותיקין, בבית הכנסת 'חסד לאברהם' הסמוך לביתו", מספר בכאב לב ל'בחדרי חרדים' הרב דן עזרא, "מדובר ביהודי נעים הליכות, אוהב את הבריות, ירא שמים, שחינך את ילדיו לתורה מצוות ויראת שמים".

"ביקשו ממנו טובה, חד פעמית, שיקח בחורים מבית שמש לישיבה בביתר", הוא מספר, "הוא לא נסע עם רכב שלו, וקיפד את חייו מתוך מעשה חסד".

צילום: אלי דויטש ומוסדות קבר רחל










צילום: ראובן ראובן












מיכאל ניסנוב הלוויה ביתר הרוג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד