ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

בלגיה לובשת חג: הרבי מפשווערסק מחתן בת

יותר מאלף אורחים, מאות מלצרים ואוהל מיוחד • אנטוורפן נערכת לקראת נישואי בת הזקונים של הרבי הנערץ

האדמו"ר מפשווערסק בריקוד מצווה טאנץ.
האדמו"ר מפשווערסק בריקוד מצווה טאנץ.


הקהילה החרדית באנטוורפן שבבלגיה תלבש חג ביום רביעי הקרוב, לרגל שמחת נישואי בת הזקונים של האדמו"ר מפשווערסק, גדול אדמו"רי אירופה והאדמו"ר של העיר.

למעלה מאלף אורחים צפויים להגיע לחתונה מישראל, ארה"ב, לונדון ואוסטרליה הרחוקה, מזה מספר ימים נערכים באנטוורפן ארגוני ההצלה והמשטרה לקראת החתונה הגדולה בעיר, כשביום החתונה כל מוסדות התורה יסיימו מוקדם מהרגיל.

מעמד החופה ייערך ברחוב, שייסגר כולו לתנועה במשך כל זמן החופה, בסידור הקידושין יכובד אבי הכלה האדמו"ר מפשווערסק - שיכובד על ידי המרא דאתרא הגאון רבי אהרן שיף.

סעודת החתונה עצמה תתקיים באולם 'בית רחל', שם עורכים כל תושבי העיר את השמחות. האדמו"ר בצניעותו הגדולה דרש לקיים את שמחתו באולם הנוכחי, אך עקב הצפיפות ומפאת העומס הוכשרה רחבה בחוץ ונבנה בה אוהל גדול שם יאכלו האורחים שעד גיל 40, ומגיל 40 ומעלה ייכנסו לאולם הרגיל באמצעות כרטיסים. שם גם נבנו פרנצע'ס ללמעלה מ-1500 איש.

הנשים ישהו בסעודת החתונה באולם 'זכרון משה' - במרחק שני רחובות מאולם הגברים. כשבעלי הקייטרינג מספרים כי הם נערכים עם קרוב ל-200 מלצרים.

מכיוון שהחתונה תתקיים ביום רביעי יישארו כלל האורחים לשבת שבע ברכות בפרשת קורח. לרגל השבת נשכר בית המדרש הגדול 'אוסטן' של קהילת מחזיקי הדת - שם יתקיימו התפילות, והסעודות יהיו באולם 'בית רחל'.
פשווערסק חסידים חופה סידור קידושין אנטוורפן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד