ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

חיילים חרדים נצלו בנס: הג'יפ התהפך על המחבל

חיילי הנחל החרדי נכנסו לפעילות בכפר ליד רמאללה - מחבל ניסה לתקוף את החיילים, והם ניצלו בנס • כנסו

תמונת הג'יפ ההפוך
תמונת הג'יפ ההפוך


בפעילות שערכו אתמול (א') לפנות בוקר חיילי הנח"ל החרדי בכפר הערבי מאלכ הסמוך לרמאללה התהפך אחד הג'יפים כתוצאה ממכשולים שהוצבו על ידי תושבי המקום.

הג'יפ התהפך על פלסטיני שניסה לתקוף את החיילים באמצעות בקבוק תבערה, והרגו. ארבעת החיילים החרדים ששהו בג'יפ נצלו, בין היתר, הודות לאמצעי זהירות שנקטו בנסיעה. הפלסטיני שנהרג מוכר לרשויות החוק בישראל.

החיילים נכנסו למאלכ לביצוע פעילות שגרתית של זימון כמה מתושבי המקום לחקירות בשירות הביטחון הכללי. תוך כדי הפעילות נתקלו החיילים באבנים שהושלכו עליהם ובמכשולים שונים שהוצבו בכבישי הכפר בכדי להקשות על יציאתם.

עם סיום הפעילות ניסה אחד הג'יפים להיתקל במכשולים ולהסירם, מה שהוביל להתהפכותו. הפלסטיני שנהרג ארב לג'יפ במכשול בכדי להשליך לעברו בקבוק תבערה.

בעקבות התקרית, החלו עם שחר הפרות סדר נרחבות בכפר, במסגרתן הושלכו על החיילים בלוקים, אבנים, ובקבוקי תבערה. החיילים הצליחו להיחלץ מהכפר ללא פגע.

בעמותת הנח"ל החרדי, המלווה את החיילים במהלך שירותם, מציינים כי "חיילי הנח"ל החרדי מסכנים את חייהם באופן יומיומי אל מול הטרור המאורגן והעממי של הפלסטינים. אנו מודים לקב"ה על שהאירוע הסתיים בהצלחה".
1

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד