י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

פרוש: קואליצית בקבוקים וממשלת עיזים • צפו

סגן השר מאיר פרוש, תקף בחריפות את המחנה הציוני ואת הממשלה הקודמת • מי העיזים, ואיפה הבקבוקים? • צפו

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90


במסגרת דיון על אי אימון בממשלה שהגישו סיעות האופוזיציה, תקף היום (א'), סגן שר החינוך ח"כ מאיר פרוש את ההצעה שהגישה סיעת 'המחנה הציוני' לזרז את המועד להגשת תקציב המדינה, ואמר "יש צורך להוציא את כל העזים שהכניסה הממשלה הקודמת במטרה להצר את צעדיהם של הציבור החרדי, ובשל כך קשה לקבל טענה ובקשה להזדרז עם התקציב".

את דבריו פתח ואמר, "רבים שואלים אותנו מדוע אתם יהדות התורה, הכנסתם יותר מעשרים סעיפים שנוגעים למשרד החינוך בהסכם הקואליציוני, שנוגעים לדברים שגורמים עוול לציבור החרדי בבתי הספר שלהם, לעומת בתיה"ס בממלכתי ובממ"ד".

אני חייב לומר לכם שבתקופת הבחירות אני קראתי למחנה הציוני, שבעצם מדובר פה בקבוצה שמייצגת "אופוזיציה של בקבוקים". כאשר המחנה הציוני ניסתה להסיט את תשומת הלב, ודעת הקהל לצורך קבלת קולות, האסטרטגיה של הבחירות הייתה הבקבוקים של אשת ראש הממשלה, ואני חייב לומר לכם שכאשר אנחנו עשינו את ההסכם הקואליציוני לא הייתה לנו ברירה אלא להילחם עם מה ש"ממשלת העיזים" עשתה במהלך השנתיים של הממשלה הקודמת, אז נכון שהמחנה הציוני לא הייתה שותפה לממשלה, לכל מה שקרה בשנתיים האחרונות, כאשר נתניהו ולפיד שלטו. אבל מה שקרה בשנתיים האלה, הם הכניסו כל מיני עיזים ועל ידי העיזים האלה הם רצו להצר את צעדיהם של הציבור החרדי בכל מיני סעיפים שקשורים לחינוך המוכש"ר וזה פוגע בעוד מיעוטים במדינה".

פרוש קואליציה משרד החינוך עיזים נאום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד