י"ח אייר התשפ"ד
26.05.2024

צפו: "כשאבא זחל לחלץ גופות - לפיד רקד בתל אביב"

ח"כ ישראל אייכלר עונה לדברי ההסתה של יאיר לפיד נגד החרדים: "איפה הוא ראה גופות - בעיתון 'במחנה'?

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90


דיון סוער נערך אמש (ב') בכנסת, בנושא גיוס בני הישיבות לאחר שעלו ח"כי יש עתיד להשמיע דברים נגד ציבור החרדי על חשבון החיילים שמשרתים בחזית. עלה ח"כ ישראל אייכלר להשיב להתקפות.

"אנחנו נמצאים במצב שדאע"ש כבר הרס את כל הגבולות בין עירק לסוריה, בין סוריה ללבנון, המזרח התיכון עומד על כרעי תרנגולות", אמר, ועומד פה ראש מפלגה – שעכשיו כבר עזב את הבניין והולך לישון על מיטת "פרדייז" בבית של מיליונים – ומדבר בשם החיילים המסכנים שנמצאים בשדות, ובהרים, ובמשמר, באוויר ובים. כמה חוצפה יכולה להיות לבן אדם שיבוא – ולמה הוא עושה את זה? לא שהוא דואג לחיילים, מהעיתון שלו ב"המחנה" הוא לא ראה אף פעם חיילים בחזית, חוץ מטיול אחד שהוא היה בלבנון בזמן שהוא עשה סיור עיתונאי.


VID-20150616-WA0033




"אותו מסית רוצה שהאימא, ששולחת את הילד לצבא, תחשוב שהוא המגן עליה ולהסית אותם נגד אותם יהודים שמתפללים 24 שעות וחרדים לשלומו של כל חייל וכל אימא, ולומדים תורה ושומרים על עם ישראל ובזכותם ביחד. הוא מדבר – על גופות הוא מדבר? חצוף שכמוהו. מי מכניס את החיילים האלה, רחמנא לצלן, כשצריך, את הגופות לשקים? לא חיילים דתיים וחרדים? לא מתנדבים חרדים?

"כשאבא שלי התנדב במלחמת יום הכיפורים ונכנס מתחת לטנקים להוציא גופות, לשמור על כבוד המת, אז יאיר לפיד ומשפחתו ישבו בתל אביב, בסלון הם רקדו. אבל הוא בא להסית את ההמון נגד היהדות כדי לסכסך ולהביא מלחמה ושפיכות דמים".
ישראל אייכלר גופות הסתה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד