ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

מקורבי שר הדתות מבהירים: "דבריו לא הובנו כראוי. ההיפך הוא הנכון"

שעה קלה לאחר הסערה שהתחוללה בעקבות דברי שר הדתות דוד אזולאי לראש העיר, מבהירים מקורבי השר: "ההיפך הוא הנכון. הדברים נאמרו בצורת שבח לד"ר לסרי, ולא כמתקפה עליו בנושא חילול השבת בקניון ביג"

לסרי ודוד אזולאי. צילומים: פלאש 90
לסרי ודוד אזולאי. צילומים: פלאש 90


סערה גדולה פרצה עם הפרסום הראשוני ב'בחדרי חרדים' על נזיפה שנתן שר הדתות לד"ר יחיאל לסרי, ראש העיר אשדוד - על רקע חילולי השבת בביג.

יש הטוענים כי מדובר בסילוף של הדברים שנמסרו ל'בחדרי חרדים' ונבדקו טרם פרסומם, מקורבי שר הדתות אזולאי מתנערים מהדברים ואומרים כי שר הדתות התכוון אדרבה, לשבח את ראש העיר.

מקורבי השר אומרים ל'בחדרי חרדים': "דבריו של השר לא הובנו כראוי. השר בדבריו שיבח את ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי, על פועלו במשך השנים למען מוסדות התורה וקדושת השבת, ואמר כי כשיעלה לישיבה של למעלה הוא יוכל להגיד 'מה עשיתי למען השבת' - ולא בצורה של שאלה, השר אף בסיום דבריו בירך את ראש העיר, שימשיך בדרכו למען הכלל ולמען תושבי העיר והחרדים בפרט".

חבר מועצת העיר מטעם ש"ס, אבי אמסלם, אומר ל'בחדרי חרדים' כי "מה שפורסם, ההיפך הוא הנכון. שר הדתות הרב דוד אזולאי התפעל מענייני הקדושה בעיר ובירך את ראש העיר על פועלו. השר הביא כדוגמא את האירוע של חנוכת המקווה וראש העיר שיבנה עוד מקוואות להגדיל תורה ולהאדירה".
השר אזולאי לסרי נסיפה שר דתות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד