י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

גור לחצאין: 'יתד' בעד ליצמן וללא זייברט

בידיעה שסיקרה את ביקור ליצמן בבני ברק, הושמט שמו של ראש העיר • גם בגזרת ויז'ניץ זועמים על זייברט

זייברט. צילום: שוקי לרר
זייברט. צילום: שוקי לרר


היומון הליטאי 'יתד נאמן' כבר הפך לשם דבר ברמזים הפזורים בין שורותיו. הבוקר (ה) מסקר העיתון את ביקורו של סגן שר הבריאות ח"כ יעקב ליצמן בבני ברק, אלא ששמו של חנוך זייברט נשמט מכל הכתבה, בה מוזכרים דווקא סגני ראש העיר - רובינשטיין, שפירא, דדון ואיזנברג וחברי מועצת העיר.

בכתבה נרחבת ומפרגנת לסגן שר הבריאות ח"כ יעקב ליצמן על הסיור שערך בבני ברק, נשמט לחלוטין שמו של ראש העיר חנוך זייברט, ונכתב "את הרב ליצמן אירחו פרנסי העיר, רה"ע, הרב אברהם רובינשטיין מ"מ רה"ע, הרב מנחם שפירא סגן רה"ע וחברי המועצה".

העיתון גם מדגיש את הבשורות הטובות והרפואיות שליצמן הבטיח להביא לעיר, בהן סיוע מיוחד לבית חולים חיבה שעל ידי מעייני הישועה, ותוספת יום עבודה בתחנות לבריאות המשפחה בבני ברק.

ככל הנראה, בתקופה האחרונה זייברט איבד את השם של 'הסבא הטוב' במפלגה. כזכור, בעבר, גם במחלוקות הקשות בין הסיעה המרכזית לשלומי אמונים - זייברט שמר תמיד על קשר, אלא שלאחרונה דווקא יחסיו עם דגל התורה עלו על שרטון, יהיו שיתלו זאת בסוגיית ההקצאות שעלו על הפרק ויהיו שיאשימו את מקורביו, שלדברי מקורות בעירייה "מתנהגים בדורסנות". גם יחסיו עם ויז'ניץ ידעו ימים טובים יותר, כאשר ישנה ביקורת קשה על הקיצוצים שנעשו בעירייה.

עם זאת, גורמים בויז'ניץ טוענים ל'בחדרי חרדים' כי מדובר בשמועות ותו לא. "אין שום מתיחות בין ראש העיר לחסידות, למרות רצונם של גורמים שונים ליצור אחת כזו", אומר בכיר בחסידות ל'בחדרי חרדים'.

את הרמז קיבל ראש העיר של בני ברק הבוקר, 'בחדרי חרדים' ימשיך ויעקוב.



ליצמן זייברט יתד פרגון כתבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד