י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

אשדוד: צפו בחנוכת המקוה במעמד שר הדתות

מקוה טהרה מהודר נחנך באשדוד על ידי המועצה הדתית, במעמד רבנים, אישי ציבור ושר הדתות דוד אזולאי • צפו

אשדוד: צפו בחנוכת המקוה במעמד שר הדתות
יעקב כהן


במעמד נרגש התקיים טקס חנוכת מקוה טהרה ברובע ג' באשדוד, בהשתתפות רבני העיר, השר לשירותי דת דוד אזולאי, ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי ואישי ציבור ובראשם יו"ר המועצה הדתית עובדיה דהן אשר קצר ברכות רבות על פעולותיו הברוכות בחיזוק וביצור הדת והרחבת גבולות הקדושה והטהרה בעיר.

המעמד החל בסיור של רבנים, פוסקי הלכה ואדמו"רים במקוה החדש, שם קיבלו סקירה רחבה על כל ההידורים שנעשו במהלך הבניה. לאחר תפילת מנחה, התכבד אזולאי בגזירת הסרט בכניסה הראשית, וכך נכנסו האורחים לסיור מקיף בין החדרים במקוה תוך כדי שהביעו את התפעלותם מהיופי וההדר הניכרים מכל פינה: המקווה מאובזר במיטב השכלולים, ומתוחזק באסטטיקה והדר ברמה גבוהה במיוחד, לצד כלים סניטריים.

בגזירת סרט בשני בורות הטבילה, כובדו ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי ויו"ר המועצה הדתית עובדיה דהן, בקביעת המזוזות כובדו הגר"י אברג'ל בעל ה'ברכת יצחק' וראש כולל 'תורה וחסד' והגר"י שיינין רב העיר.

שר הדתות הביע את שמחתו מהמעמד ואמר, אני שמח שהגעתי לכאן לראות את הפאר ואת היופי של המקוה הזה על מנת לקרב רחוקים, "אני רוצה לברך את ידידי הרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית שמרבה קדושה וטהרה בעיר, חזק ואמץ, תמשיכו בדרך זו להאהיב את התורה והמצוות על כולם וכולי תקוה שנזכה להמשיך עוד כהנה וכהנה בהקמת מקוואות טהרה ברחבי הארץ", אמר.

אחריו נשא דברי ברכה ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי שציין כי "עבורנו הוא יום חג לעירנו בהוספת נדבך טהור נוסף של מקוה טהרה, מדובר במקוה מהודר ויפה בתכלית ומקוה זה מתווסף לעוד ארבעה! מקוואות שנבנו בשנים האחרונות שגם הם נחנכו ברוב פאר והדר".

צילום: יעקב כהן






























































אשדוד מקוה מועצה דתית שר הדתות מעמד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד