כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

חיזוק מפתיע: גם מרצ נגד הספורטק בירושלים

יו"ר מרץ בעיריית ירושלים פפה אללו שיגר מכתב לראש העיר ירושלים ניר ברקת נגד המיזם: "התנהלות בלתי תקינה"

פפה אללו מתנגד. צילום: יונתן זינדל - פלאש 90
פפה אללו מתנגד. צילום: יונתן זינדל - פלאש 90


לא רק החרדים נגד הקנמת מתחם הספורטק גם סיעת מרצ נגד. יו"ר מרץ בעיריית ירושלים פפה אללו שיגר היום (ה'), מכתב לראש העיר ירושלים ניר ברקת נגד המיזם.

במכתב כתב אללו לברקת "בוועדת הכספים של חודש מאי 2015 הועלה לאישור מתחם "ספורטק".
אחרי דיון ארוך הוחלט להעביר את הנושא להכרעת המועצה. מכוון שההנהלה לא הצליחה להגיע להסכם, אתה הורדת את הנושא מסדר היום בלי לתת הסבר. לפי השמועות שהגיעו אלי, הנושא עומד לעלות שוב בוועדת הכספים הבאה ב-25.6.2015. אני מזהיר אותך, שהעלאת הנושא אינה חוקית מכוון ש: מצאתי פרסום שהתכנית 12.000 מתחם "ספורטק" נמצאת בהליך תכנוני ולא קיבלה אישור סופי. בבקשה בפעם הקודמת ציינתם שעלות שלב א' של התכנית 80 מיליון שקל. על מנת לאשר תכנית, חייבים לדעת מהעלות הסופית. ישנה סכנה שאם העלות כה גבוהה, נשאר עם שלב א' בלבד. דרך אגב, לא קיבלנו מסמכים שמראים לנו מהו שלב א'.

"התקציב של 80 מיליון שקל יתחלק בין כמה מוסדות: מפעל הפיס, טוטו, משרד בינוי ושיכון, ועוד. בבקשה לא הגשתם את המסמכים על ההסכמים אלה. אנחנו לא יודעים אם מדובר בהבטחה, הסכם בע"פ, מה התנאים, מה דורשים מהעירייה, וכו'. (בזמן האחרון למדנו שמוסדות ממשלה ופוליטיקאים מבטיחים ולא מקיימים, וזה יכול לגרום לנו בעיה רצינית לעירייה)".
ספורטק ירושלים ברקת פפה אללו מפעל הפיס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד