י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

חדשות ועדכונים שכדאי לכם לדעת: צרכנות

מי חנך מפעל חדש? מי מייצר ארוחות ילדים בצורת מיקי מאוס? בגדים שכדאי לקנות במחירים נוחים ועוד. צרכנות משתלמת

חדשות ועדכונים שכדאי לכם לדעת: צרכנות


קיץ מעניין בצלחת
לקראת הקיץ והחופש הגדול, חברת אסם מרעננת את צלחת הארוחה של ילדיכם עם מגוון מוצרים שיוסיפו עניין והתרגשות לצלחת, יהפכו את הארוחה לחווייתית וטעימה יותר גם לקטנים וגם לגדולים ויסייעו להורים לגוון את הארוחות בקיץ. פסטה ופתיתים מיקי מאוס ומיני מאוס. הפתיתים שאסם פיתחה במגוון רחב של צורות ותוספות, מגיעים במהדורה בצורת לבבות. אריזות שתי המהדורות יושקו עם כוכבי דיסני האהובים - מיקי מאוס ומיני מאוס.

פירורית ביסלי גריל. תערובת של פירורית זהב עם פרורי ביסלי גריל ליצירת טעם נהדר וקראנצ'יות בפה. הרעיון של פירורית ביסלי גריל נולד מהמתכון המפורסם של שניצלים בציפוי ביסלי גריל טחון, ומהצורך בגיוון ארוחות הצהריים. תערובת פירורית ביסלי גריל מתאימה במיוחד להכנת שניצלים, אך גם לציפוי עוף בתנור וכתערובת לקציצות בשר, דגים, ירקות ופשטידות.

עוד בסדרה, קטשופ צ'ילי מתוק. מנה חמה ספגטי בולונז חריף אש.
מוצרי הקיץ של אסם בכשרות בד"צ העדה החרדית וניתנים להשגה בכל רשתות השיווק.




הקולקציה של ביג שופ מתכתבת גם עם הכיס
רשת ביג שופ בקולקציית קיץ 2015, ממשיכה את העקרונות שחרטה על דגלה: בגדים מבדים עמידים ואיכותיים, גזרות נוחות ומחמיאות ודגמים במחירים השווים לכל כיס.
בארון הבנות - בדיוק מה שבנות אוהבות: שמלות כותנה, שמלות שיפון נוחות, שמלות קלילות, עם הדפסים. בארון הבנים - כל מה מכנסי ברמודה וחולצות מכופתרות חלקות או בדוגמאות עדינות של פסים. בגדי תינוקות – חמודים, מתוקים ובעיקר זולים 3- 24 חודשים.

בנוסף, אופנת גברים, נשים וכלי בית. ביג שופ בתלפיות, אשדוד וחיפה.

טווח מחירים:

שמלות החל מ-20 ₪. לנשים החל מ-30 ש"ח.




גרג קפה מתרחבת: מהדרין גם ברמלה
רשת גרג קפה, הנמצאת בבעלות אנשי העסקים יאיר מלכה, גלעד אלמוג וניר אדרי, ממשיכה במגמת ההתרחבות ופותחת סניף בקניון עזריאלי רמלה (שד' דוד רזיאל 1), בקונספט ובמיתוג החדש של הרשת. הסניף הכשר למהדרין, ממוקם בקניון בקומה השניה וישתרע על שטח של כ-180 מ"ר, עם כ- 120 מקומות ישיבה, עם נגישות לנכים.

יאיר מלכה מנכ"ל ומבעלי רשת קפה גרג: "פתיחת הסניף החדש במיקום אסטרטגי, מהווה צעד נוסף במגמת ההתרחבות של הרשת, הפועלת להגדלת והרחבת נוכחות בקרב קהלים רבים. מטרתנו לתת מענה לקהל רחב, בסטנדרטים קולינאריים גבוהים, לצד שירות איכותי באווירה ביתית, בסניף הקרוב למקום מגוריהם".

עוד ציין מלכה: "לקוחות הרשת ייהנו מתפריט ייחודי, שיוצע בפורמט– תפריט חד פעמי המעוצב כעיתון יומי, הנפתח לגודל חצי גיליון, המשלב בתוכו תמונות אשר ממחישות את הטריות, הרעננות וההתחדשות של הרשת, הן מבחינת המנות המוגשות והן מבחינת העיצוב והאווירה. כמו כן, תפריט קינוחים חדש, תפריט עסקיות ותפריט ילדים מפנק".







מותג החיתולים האגיס מציג: מבצע 6 בום!
מותג החיתולים המוביל האגיס יוצא במבצע צבירה אטרקטיבי וחדשני שטרם נראה כמותו בקטגוריית החיתולים. במהלך החודשים יוני-יולי יערך מבצע צבירה מתמשך בנקודות המכירה: רוכשים 5 אריזות האגיס פרידום דריי במהלך תקופת המבצע ומקבלים אריזת האגיס פרידום דריי במתנה! המהלך נותן ערך ממשי לצרכניות האגיס, שנהנות ממתנה רלוונטית- אריזת חיתולים, בתמורה לרכישת חיתולים הנכללים גם כך בסל הקנייה הקבוע שלהן.

כיצד משתתפים במבצע? קונים 5 אריזות חיתולי האגיס פרידום דריי בתקופת המבצע, מאתרים את הקודים הנמצאים בחלק הפנימי של האריזה, ומזינים בעמוד הפעילות באתר. לאחר הזנה של 5 קודי קניה, ישלח אליכם בדואר שובר הטבה לקבלת אריזת האגיס פרידום דריי מתנה.
לקבלת הקישור יש לחייג 6168* המבצע מתקיים ברשתות השיווק והפארם.



מפעל 'דלתות רשפים' נחנך באשקלון
השבוע נחנך מפעל 'דלתות רשפים' החדש באשקלון, המפעל החדש באשקלון משתרע על פני 15,000 מ"ר. היקף ההשקעה נאמד בכ-50 מיליון שקל ובסה"כ יעבדו במפעל החדש – כ- 230 עובדים. במסגרת האירוע הושקה קולקציית הדלתות המאוירות החדשות שעוצבו לאחרונה על ידי החברה, בשיתוף אדריכל הבית- ניצן הורוביץ' ומאיירת בינלאומית מובילה. הקולקציה מודפסת בהדפסת UVחדשנית במפעל החדש של החברה באשקלון.

לדברי רפי סלהוב, מנכ"ל ובעלי 'דלתות רשפים': "ההחלטה להקים מפעל חדש באה לאור התפתחות החברה ב''ה ובעקבות קצב הצמיחה המתמיד בתחום ייצור ושיווק מגוון דלתות ביטחון ודלתות כניסה מעוצבות לבית'' .

'דלתות רשפים' מציעה שלל דגמי דלתות מעוצבות ומסוגננות הכוללות מערכת נעילה ייחודית המעניקה רמת בטיחות גבוהה, וניתן להשיג אותם בחנות המפעל באשקלון. כמו'כ בסניף הצ'ק פוסט בחיפה וברחוב הלח''י בבני ברק.



נשיא ומנכ"ל קבוצת שטראוס בסיור מקצועי ב"מרכז בראשית באשדוד"
גדי לסין, נשיא ומנכ"ל קבוצת שטראוס ערך סיור מקצועי ב"מרכז בראשית באשדוד", המשמש כמרכז שירות לקוחות של חב' "שטראוס מים ישראל" ומתופעל ע"י צוות של 70 נשים מהמגזר החרדי. לסין התפעל מאוד מתפקוד המקום וכן מאופי העבודה והסביבה המיוחדת שמוענקת לעובדות. במקום שמרטפייה ייחודית לילדי העובדות המופעלת ע"י גננות ותיקות, ללא כל תשלום, ספרייה, מטבח מרווח כשר למהדרין.

"מרכז בראשית אשדוד" נותן מענה ל 50% מלקוחות חברת "שטראוס מים ישראל", כולל עמדות עבודה מתקדמות ומאובזרות כולל מערכות שירות ותקשורת ברמה טכנית גבוהה ללא גישה לשירותי אינטרנט עפ"י הנחיות רבני העיר אשדוד שליט"א שעודדו וליוו את הקמת המרכז.


צרכנות מבצעים הטבות לקוחות מסעדות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד