א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

צפו: אוהל הבריאות של 'איחוד הצלה' במתחם 'הראל'

אוהל הבריאות הוקם כשיתוף פעולה בעקבות סיפור מרגש, במסגרת הפעלתו נבדקו מאות עוברי אורח ברמת גן • זהירות מונעת אסון

צפו: אוהל הבריאות של 'איחוד הצלה' במתחם 'הראל'
אורי דיוויס - סוכנות הידיעות


מאות איש הגיעו במהלך יום האתמול להיבדק ב'אוהל הבריאות' שהוקם בחצר בניין חברת "הראל" ברמת גן - במסגרתו ערכו מתנדבי 'איחוד הצלה' בדיקת מדדים קצרה לאזרחים.

מנכ"ל איחוד הצלה משה טייטלבאום מספר: "זאת השנה הרביעית בה אנו מקימים את 'אוהל הבריאות' בשיתוף חברת 'הראל' במתחם החברה ברמת גן. אנשי רפואה מתנדבים מ'איחוד הצלה' ערכו לעוברי אורח סדרת בדיקות מדדים קצרה במטרה לזהות יתר לחץ דם, רמת סוכר גבוהה בדם וסימנים נוספים שיכולים להעיד על מחלות כרוניות. במהלך היום מצאנו כי חלק מהנבדקים שהעידו כי מצב בריאותם תקי,ן הופתעו לגלות כי תוצאות הבדיקות מצביעות על מדדים שאינם תקינים. לאלו המלצנו להמשיך בבדיקות אצל רופא המשפחה".

לפני חמש שנים הציל משה טייטלבאום, אז חובש מתנדב ב'איחוד הצלה' וכיום מנכ"ל הארגון, את חייו של השי סמר שלקה בדום לב. באוגוסט 2010 לקה בלבו השי סמר והתמוטט בביתו בבית שמש. טייטלבאום הגיע ראשון למקום. "כשהגעתי למקום השי היה ללא דופק וללא נשימה", סיפר. "יחד עם חובשים נוספים שהגיעו למקום נתנו להשי מספר שוקים חשמליים באמצעות מכשיר הדפיברילטור וכבר במקום לבו חזר לפעום".
"בזכות התגובה המהירה של משה ומתנדבי 'איחוד הצלה' אני נמצא היום בחיק משפחתי", מעיד סמר בהתרגשות.

לאחר שהתאושש, חזר סמר לעבודתו כאנליסט בחברת הביטוח "הראל" ושמר על קשר עם טייטלבאום. במטרה לקדם את נושא הצלת החיים בישראל, החליטו השניים להוביל את "אוהל הבריאות", שמסייע בשמירה על בריאות הציבור בישראל


















קרדיט צילום: אורי דיוויס - סוכנות הידיעות "חדשות 24"
איחוד הצלה הצלת חיים דום לב בית חולים מתנדבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד