ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

נתניהו על דברי באן קי מון: "זהו יום שחור לאו"ם"

גם סגנית שר החוץ, ציפי חוטובלי, תקפה את מזכ"ל האו"ם, באן קי מון, בעקבות דבריו על פגיעת צה"ל בילדים • מדובר ב"גישה מוטה וחד צדדית בנוגע לפעילות צה"ל בצוק איתן"

נתניהו על דברי  באן קי מון: "זהו יום שחור לאו"ם"
יונתן סינדל/פלאש90


בישראל מגיבים לדבריו התוקפניים של מזכ"ל האו"ם, באן קי מון, שדיבר על פגיעה של צה"ל בילדים, במהלך מבצע צוק איתן, וכי ישראל עשתה "שימוש בכוח מוגזם".

"זהו יום שחור לאו״ם", אמר ראש הממשלה, בנימין נתניהו. "במקום לציין את העובדה שחמאס הפך את ילדי עזה לבני ערובה כשירה מתוך גני ילדים לעבר יחדי ישראל, וחפר מנהרות טרור לעבר גני ילדים בישראל, האו״ם בוחר שוב להטיף מוסר לישראל שמקפידה לנהוג על פי הסטנדרטים הבינלאומיים שקבעו רק השבוע שורת גנרלים בכירים מארה״ב ואירופה. במקביל זוכה ארגון הטרור חמאס לחסינות מהאו״ם על אף שהוכח מעבר לכל ספק שביצע פשעי מלחמה כשירה מבתי חולים, מסגדים ומתוך מתקנים של האו״ם. מתברר שאין גבול לצביעות".

גם במשרד החוץ לא נותרו אדישים נוכח דבריו של קי מון: "אני מודאג מאוד לנוכח סבלם של ילדים רבים כל כך כתוצאת מהפעולות הצבאיות של ישראל בעזה בשנה שעברה". סגנית שר החוץ, ח"כ ציפי חוטובלי, הגיבה הערב (ה') ואמרה כי מדובר ב"גישה מוטה וחד צדדית בנוגע לפעילות צה"ל בצוק איתן".

"בזמן שמתנהלת לחימה בלתי פוסקת במזרח התיכון וילדים נטבחים חדשות לבקרים, בוחר האו"ם להזכיר באותה נשימה את מדינת ישראל עם מדינות שמזמן כל זכויות האדם הבסיסיות לא קיימות בהן", דברי חוטובלי.

"מדינת ישראל עושה הכל כדי לשמור על חיי אזרחים בשטח האויב, כאשר חמאס משתמש באופן ציני בילדים ובמתקנים אזרחיים וגורם במתכוון לפגיעה בחיי אדם. נמשיך לנהל מערכה על חשיפת האמת מבלי לפגוע בזכותנו להגנה עצמית".
אום נתניהו חוטובלי צוק איתן באן קי מון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד