כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

חדש בארץ: מיני קרוסאובר עם גג נפתח ב-120 אלף שקל

זירת המכוניות הקטנות והאופנתיות ממשיכה להתחמם עם 2 דגמים חדשים של פולקסוואגן ואופל שנחתו השבוע לראשונה בארץ

  • ד' תמוז התשע"ה
חדש בארץ: מיני קרוסאובר עם גג נפתח ב-120 אלף שקל


זירת המכוניות הקטנות ממשיכה להתחמם: אחרי ההשקה של יונדאי i20, אופל קורסה המחודשת ומאזדה 2, נחתו השבוע בארץ שתי נציגות מקצוות שונים של הפלח. את הקצה הספורטיבי מייצגת פולו GTI הקרבית, שמבוססת על הדור החדש של הפולו.

בלב המכונית ניצב מנוע 1.8 ליטר טורבו עם 192 כוחות סוס ומומנט של יותר מ-25 קג"מ. בשילוב עם תיבה כפולת מצמדים מאיצה המכונית הקטנה מאפס ל-100 קמ"ש ב-6.7 שניות ומגיעה עד 236 כ"ס.

למרות הביצועים הרציניים, מתהדרת המכונית בצריכת דלק ממוצעת של כמעט 18 קילומטרים לליטר. אבזור הרכב עשיר ומלבד הריפוד המשובץ האייקוני של משפחת ה-GTI יכלול גם מושבי ספורט, חישוקים רחבים, מערכת מולטימדיה ועוד.

המחירים מתחילים בכ-152 אלף שקל לגרסת ה-3 דלתות ועד כ-156 אלף שקל לגרסת ה-5 דלתות. כרגע, לפחות, אין אופציה לתיבה ידנית.

בקצה האופנתי של פלח המכוניות הקטנות נחתה כאן השבוע גרסת ה-ROCKS של האופל אדם הקטנה. הרכב כולל סממנים אופנתיים רבים מתחום רכבי הפנאי: החל בפגושים ומגיני בוץ וקשתות גלגלים בצבע כהה וכלה בגובה מוגבה, חישוקי מיוחדדים ומעין "פלטות חיכוך" בגחון הרכב.

הגימיק העיקרי הוא גג בד עמיד שנפתח ידנית לכל אורך הגג של המכונית והפוך אותה למען קבריולה. תא הנוסעים כולל אבזור תקני עשיר. בשלב הראשון מצוידת המכונית ביחידת הכוח המוכרת של האדם, שכוללת מנוע 1.4 ליטר בהספק 87 כ"ס ותיבה אוטומטית-רובוטית. המחיר מתחיל במעט פחות מ-120 אלף שקלים. אופל בוחנת כיום בישראל גם את מנוע הטורבו 1 ליטר עם שלושה צילינדרים החדש של אופל, אולם כרגע שיקולי מחיר מונעים את הגעתו.
מיני קרוסאובר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד