ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

פרוש מסכם: "עסוקים בתיקון עוולות"

סגן שר החינוך במפגש עם מנהלי מוסדות: "אנו בשלב מיגור האפליה אשר חלק מכך הינו סבסוד הקייטנות"

פרוש. צילום: פלאש 90
פרוש. צילום: פלאש 90


סגן שר החינוך ח"כ מאיר פרוש שוחח השבוע עם מנהלי מוסדות על רקע אישור סבסוד קייטנות גם לילדי המוכש"ר (המוכר שאינו רשמי), והיערכות לקראת קיום הקייטנות בערים החרדיות, אשר רובן זוכות לסבסוד מלא.

במהלך השיחה אמר פרוש, "חברי ביהדות התורה וכן אנוכי, איננו נחים על זרי דפנה, ואיננו מציינים הישגים. אנו עדיין בשלב של מיגור תופעת האפליה לרעת הציבור החרדי, אשר חלק מכך, הינו סבסוד הקייטנות לילדי המוכש"ר. זה תיקון עוול ואך טבעי הוא שהילדים החרדים יסובסדו כפי שמתוקצבים ילדי המוסדות הממלכתיים".

"לפני הבחירות חזרנו שוב ושוב כי המטרה העיקרית והראשונה העומדת לפנינו כאשר ניכנס לקואליציה, היא לתקן את העוול שנעשה לציבור החרדי בשנתיים האחרונות, כאשר הממשלה החולפת ביקשה לפגוע ולהרוס כל חלקה טובה והכניסה עיזים כמעט בכל דבר ועניין".

"יהדות התורה הייתה נחושה ובהסכם הקואליציוני ירדו חברי המו"מ מטעמה, לפרטי פרטים, בכל הנושאים שפגעו והצרו את צעדיהם של הציבור החרדי, כאשר המטרה הייתה להוציא את כל העיזים שהכניסה הממשלה החולפת, ובמיוחד בנושא החינוך, שהינו בנפשו של הציבור החרדי, כך שניתן לראות שחלק גדול בהסכם הקואליציוני - עשרים ואחד סעיפים, מתייחסים לנושא החינוך".

פרוש סיכם ואמר, "אחד מהעיזים שיהדות התורה נדרשה להוציא, הינה בדמות כך, ששר החינוך הקודם הפעיל קייטנות קיץ לילדי בתי הספר הממלכתי ובאופן שערורייתי נישל את ילדי הציבור החרדי, אך טבעי העז לקראת החופש, כך שהילדים החרדים לא יופלו לרעה".
פרוש מנהלים מוסדות חינוך יהדות התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד