י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

עופר וינטר נפרד: "אתם שועלים שהוכיחו עצמם כאריות"

אלוף-משנה ירון פינקלמן, מונה למפקד חטיבת גבעתי במקום אלוף-משנה עופר וינטר שפורש לשנת לימודים

עופר וינטר נפרד: "אתם שועלים שהוכיחו עצמם כאריות"


בטקס החילוף למפקד חטיבת גבעתי בקצרין, במעמד מפקד פיקוד הדרום, אלוף שלמה (סמי) תורג'מן, מפקדי ולוחמי החטיבה, בני משפחה ומוזמנים נוספים, מונה אלוף-משנה ירון פינקלמן, שהחליף בתפקידו את אלוף-משנה עופר וינטר שכיהן בתפקיד במשך שנתיים.

וינטר פורש לשנת לימודים וישוב לאחר מכן לתפקיד פיקודי.

מפקד פיקוד הדרום, אלוף שלמה (סמי) תורג'מן: "אנו נמצאים בעת הזו, לאחר תקופה ייחודית עבור חטיבת גבעתי, בה התייצבה החטיבה הסגולה, ערוכה ודרוכה לקרבות מהמשמעותיים שידענו במהלך מערכת 'צוק איתן', והוכיחה את עצמה כחטיבה עילית. מערכת 'צוק איתן' הייתה עבור החטיבה מבחן אמת לאומץ, תושייה, דוגמא אישית ורעות לוחמים. במבחן זה עמדתם בגבורה. עופר וירון, פיקוד הדרום וצה"ל מודים לכם על שנתיים משמעותיות בהן תרמתם תרומה משמעותית לביטחון המדינה ולהגנה על אזרחיה. אנו נמשיך כל העת בנחישות, בתבונה ובתקיפות המתבקשת כדי לשמור על השקט והביטחון במחוזותינו. לכם מפקדי ולוחמי גבעתי, הערכתי הרבה על כל אשר עשיתם עם עופר ועל מה שתעשו עם ירון. אתם הערובה האמיתית לניצחון. עלו והצליחו!"

מדברי מפקד חטיבת גבעתי היוצא, אלוף-משנה עופר וינטר: "במערכת 'צוק איתן' נלחמנו בעוצמה, בתחבולה וחתרנו למגע עם האויב. פגענו והשמדנו. אתם-מפקדים ולוחמים יקרים שלי, אתם שועלים שהוכיחו עצמם כאריות. נלחמתם באומץ ובמסירות תוך הקרבה וסיכון עצמי, באחווה ובאחדות. לכם, אנשים יקרים שלי, אני רוצה להגיד תודה. תודה על שהלכתם אחרי באימונים ובקרבות, תודה על שנתתם בי את האמון".

מדברי מפקד חטיבת גבעתי הנכנס, אלוף-משנה ירון פינקלמן: "במעמד זה, אציין כי המשימה להשבתו של סגן הדר גולדין ז"ל, עדיין לא הושלמה. מסורת החטיבה מחייבת, ואנו נצעד לאורה. יחד נמשיך ונפעל בשליחות ומקצועיות, נאמנים לערכי צה"ל. אתגרים רבים לפנינו, ואנו נתכונן ברצינות, נתאמן, נחשל כוחנו ובאם יידרש נדע להפעילו בנחישות למול אויב באשר הוא ולנצחו".







עופר וינטר גבעתי מפקד צוק איתן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד