י"ז אייר התשפ"ד
25.05.2024

פרסום ראשון: מכתב ההתפטרות של כחלון

קובי כחלון, האיש החזק בעיריית ירושלים, יפרוש מתפקידו וימונה כיועץ לאחיו משה • המכתב - בפנים

קובי כחלון. צילום: דוד ועקנין, פלאש90
קובי כחלון. צילום: דוד ועקנין, פלאש90


דרמה בעיריית ירושלים: סגן ראש העיר קובי כחלון צפוי לפרוש בקרוב מהעירייה.

כחלון שמכהן כיו"ר הועדה המחוזית לתכנון ובניה נחשב לאחד האנשים החזקים בעירייה. הוא צפוי להתפטר כדי לייעץ לאחיו, משה שר האוצר.

טרם ברור מי יחליף את כחלון בתפקידיו.

כחלון שיגר לראש העיר ירושלים ניר ברקת מכתב בתאריך 14/6/15. במכתב שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' הוא אומר: "בהמשך לשיחתנו היום בה הודעתי לך על כוונתי לסיים את עבודתי בעירייה בנובמבר 2015 אני מבקש להודות לך עך התקופת העבודה פורייה מלאת עשייה וסיפוק".

כחלון הוסיף וכתב "בדיוק לפני 7 שנים גייסת אותי לשירותך ובשיחתינו אז קבענו קדנציה בת 5 שנים. קראנו לזה תקופת מילואים. כעת בסיומן של 7 השנים אשר עבורי ברמה האישית הן 7 השנים הטובות אני מביט לאחור בסיפוק רב מהעשיה המשותפת.

"כאמור אפרוש לדרכי החדשה בנובמבר הקרוב כפי שסיכמנו בדיוק 7 שנים לאחר שהתחלנו את דרכנו המשותפת והנפלאה".

ברקת הגיב: "בשם תושבי ירושלים אני מודה לקובי כחלון על שבע שנות עשיה רבה למען ירושלים ובנייתה של העיר. קובי הכניס לעירייה סטנדרטים חדשים והוביל רפורמות משמעותיות ברישוי ובניה של קיצור תורים וייעול הביורוקרטיה למען התושבים. מעל הכל קובי הוא חבר אישי ושותף אמיתי ומלא לדרך אליה יצאנו יחד להחזרת ירושלים למקומה הראוי כבירת ישראל. אין לי ספק שקובי ימשיך גם בעתיד להיות חבר אמת שלי ושל ירושלים.
אני מקבל את בקשתו להקדיש את זמנו למשפחתו אחרי שנים רבות של עשיה ומאחל לו בשם תושבי ירושלים הצלחה רבה בכל אשר יפנה. תפקידיו של קובי כחלון יועברו באופן מסודר החל מנובמבר בהתאם להסכמים הקואליציוניים, לראש העיר ירושלים וחברי סיעת ירושלים תצליח".



כחלון אוצר ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד