כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

קובי כחלון לבחדרי חרדים: "לא אעבוד עם אחי, פני מועדות לאקדמיה"

מ"מ ר"ע ירושלים עוזב את תפקידו, ובשיחה עם 'בחדרי' מכחיש את השמועות לפיהן הוא מתעתד לעבוד עם אחיו משה במשרד האוצר • "אחי נשאר אחי, אבל אני לא הולך לעבוד אצלו" • תחזור לעירייה? "לא, נותן לקב"ה יוביל אותי"

קובי כחלון, פלאש90
קובי כחלון, פלאש90


לאחר שאמש (א') נחשף ב'בחדרי חרדים' מכתבו של מ"מ ראש העיר ירושלים קובי כחלון לראש העיר ניר ברקת על כוונתו לסיים את תפקידו בעירייה בחודש נובמבר הקרוב, מכחיש כחלון הבוקר בשיחה עם 'בחדרי חרדים' את הדיווחים על כוונתו לעבור לייעץ לאחיו שר האוצר משה כחלון, וטוען כי פניו לאקדמיה.

בשיחה עם 'בחרדי חרדים' אומר כחלון: "ביום שנכנסתי לעירייה סוכם על חמש שנים, נשארתי עוד שנה ועוד שנה עד שבע שנים, זו תקופה מספיקה לכל אחד. יש שבע שני שמיטה ושבעה ימי שבתא, שבע שנים זה זמן מספיק ארוך כדי שאדם ימצא את תפקידו".

• ישנם דיווחים על כך שאתה מתעתד לעבוד עם אחיך במשרד האוצר?

"זה ממש לא. אני הולך להיות אדם פרטי, לא פוליטיקה ולא כלום. אחי יישאר אחי, אבל אני לא הלך לעבוד אצלו. מה שאני כן רוצה לעשות זה ללכת לאקדמיה, ללמד אנשים שבאים לתחום של תכנון ובניה וכלכלה".

• בהמשך נראה אותך חוזר לעירייה?

"לא לא, זהו. הקדוש ברוך הוא יוביל אותנו לאן שיוביל אותנו".

כזכור, ראש עיריית ירושלים ניר ברקת הגיב אמש על פרישתו של קובי כחלון: "בשם תושבי ירושלים אני מודה לקובי כחלון על שבע שנות עשיה רבה למען ירושלים ובנייתה של העיר.

"לקובי זכויות רבות בתנופה שחווה העיר בשנים האחרונות: קריית הספורט הבינלאומית, רובע העסקים בכניסה לעיר, הארכת כביש בגין, פארקים ומוסדות תרבות חדשים ופרויקטים רבים אחרים.

"קובי הכניס לעירייה סטנדרטים חדשים והוביל רפורמות משמעותיות ברישוי ובניה של קיצור תורים וייעול הביורוקרטיה למען התושבים. מעל הכול קובי הוא חבר אישי ושותף אמיתי ומלא לדרך יצאנו יחד להחזרת ירושלים למקומה הראוי כבירת ישראל. אין לי ספק שקובי ימשיך גם בעתיד להיות חבר אמת שלי ושל ירושלים.

"תפקידיו של קובי כחלון יועברו באופן מסודר החל מנובמבר בהתאם להסכמים הקואליציוניים, לראש העיר ירושלים וחברי סיעת ירושלים תצליח".
כחלון קובי כחלון ירושלים אוצר כולנו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד