כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

מוזס: הפיגועים בגלל הפרקליטות

יו"ר סיעת יהדות התורה מאשים את הפרקליטות באוזלת יד המובילה לריבוי הפיגועים בירושלים: "יחס מקל"

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90


יו"ר סיעת יהדות התורה וחבר ועדת חוץ וביטחון ח"כ מנחם אליעזר מוזס מאשים את הפרקליטות בריבוי הפיגועים בירושלים.

"מחבל רכש סכין להב באורך 30 ס"מ, ודקר בליל חג השבועות שני יהודים שעברו בשער שכם", אמר, "היהודים נפצעו באורח בינוני עד קשה, כאשר לאחד הפצועים הגיעה הדקירה עד כסנטימטר מעמוד השדרה. אך הפרקליטות הודיעה בימים אלו לבית המשפט, כי כתב התביעה הוא בתחום "כוונת חבלה ולא כוונת רצח. אם זו הגישה, מה הפלא שרבים הם מקרי הפיגועים בירושלים".

"פעם מחבל ידע, שאם הוא ייתפס, במקרה הגרוע ישוחרר באחת העסקאות כמו עיסקת ג'יבריל, שליט וכדומה. אך היום יודע כל מחבל שכלל לא יועמד לדין על סעיף רצח, אלא על כוונת חבלה. שמעתי היום מאיש ביטחון מובהק, שהרפיון שמשדרת פרקליטות המדינה מול מקרים כגון אלו, היא בגדר שערוריה".

מוזס הביא בפני חברי הכנסת את שפורסם אמש: "לילה לפני הפיגוע בו נדקר שוטר מג"ב ונפצע קשה, ניסו פורעים על יד שער שכם להרוג בני משפחה חרדיים שחלפו במקום עם רכבם. הם נסקלו באבנים, האב שנהג ברכב נגרר החוצה מהמכונית, נחבל קשה בפניו ואושפז בבית החולים הדסה יחד עם שאר בני המשפחה שנפצעו. רעיתו אמרה לאחר המקרה: "אנחנו עדיין לא מבינים איך יצאנו חיים מהמקום הנורא הזה. אני עדיין עומד ותמה, אולי זו הייתה "כוונת חבלה בלבד".
דקירה סכין צהל חיילים מוזס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד