י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

הרבי מויז'ניץ מצטרף לחרם על 'ביג': "לא לומדים מאחרים שהפסידו?"

האדמו"ר מויז'ניץ מצטרף לקריאה להחרים חברות המשקיעות במקומות המחללים שבת: "דבר פשוט הוא ומצווה רבה לחזק את המסלולים הכשרים" על 'ביג': "הקניון יגרום לחילולי שבת בכל הארץ"

האדמו"ר מויז'ניץ השבוע. צילום: שוקי לרר
האדמו"ר מויז'ניץ השבוע. צילום: שוקי לרר


המאבק בביג: האדמו"ר מויז'ניץ מצרף את תמיכתו בחרם על 'ביג'. מדובר בחבר מועצת גדולי התורה הראשון המצטרף לחרם.

חברי בד"ץ 'רבני הקריות' - אשדוד התקבלו אמש במעונו של האדמו"ר מויז'ניץ. הדיינים הדגישו בפני האדמו"ר כי המאבק אינו רק בגין מחללי השבת, אלא בעיקר בשל המוני יהודים תמימים ושומרי מסורת, שבעקבות שינוי האווירה נסחפו והחלו אף הם לחלל את השבת. כך גם בשל ההשלכות הארציות הצפויות בגין כך.

"השבת היא מקור הברכה, ומאידך מחלליה. אמנם המחללים לא יראו ברכה ותמה אני למה אינם לומדים מנסיונם של אחרים, בעלי רשתות אחרות שפעלו בשבתות והם ספגו פגיעה קשה. יש לעמוד בפרץ בכל הכוח ולמנוע את התרבות חילולי השבת, כי כשמחללים שבת באשדוד גורמים לריבוי חילולי שבת בשאר ערי ישראל", אמר האדמו"ר.

חברי הבד"צ הציגו את הקריאה שפורסמה לציבור להשקיע רק במקומות שמקבלים על עצמם פיקוח הדוק שמוודא שאין בהם חילולי שבת. האדמו"ר אמר כי "דבר פשוט הוא ומצווה רבה לחזק את המסלולים הכשרים", והוסיף: "חבר אני לכל אשר יקבעו גדולי התורה בדרכי הפעולה למען כבוד השבת".

חברי בד"צ רבני הקריות באשדוד שהשתתפו בפגישה, הרבנים הגאונים רבי שמואל דוד הכהן גרוס, רב חסידי גור; רבי חיים פסח הורביץ, רב חסידי בעלזא ורבי צבי הירש ויזניצר, רב חסידי ויז'ניץ.
ויזניץ ביג אשדוד ועדת השבת מחאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד