כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

אופוזיציה במשבר: מרצ לא תשתף פעולה עם הרצוג

יו"ר מרצ זהבה גלאון הודיעה כי מרצ מפסיקה לשתף פעולה עם 'המחנה הציוני' במסגרת האופוזיציה

אופוזיציה במשבר: מרצ לא תשתף פעולה עם הרצוג
פלאש90


יו"ר מרצ ח"כ זהבה גלאון תקפה את סיעות 'המחנה הציוני' מכיוון שחבריה לא הצביעו יחד עם מרצ בחוק האזרחות והכניסה לישראל, והודיעה כי מרצ מפסיקה לשתף פעולה עם המחנה הציוני במסגרת האופוזיציה.

ח"כ גלאון ציטטה את דנטה ואמרה: "המקום הכי חם בגיהנום שמור למי שבזמן משבר מוסרי שומר על ניטרליות. כשלתם בסולידריות באופוזיציה. המסית הראשי, נתניהו, עלה לגבות את ההסתה הפרועה של חברי סיעתו נגד חברי הכנסת הערבים.

"הדברים האלה הם המשכו הישיר של קמפיין האוטובוסים של הליכוד מהבחירות, שעכשיו נהנים מגיבויים של חברי יש עתיד והמחנה הציוני, המתגלים במלוא רפיסותם. עם כזאת אופוזיציה, נתניהו יכול להיות רגוע ששלטונו מבוצר לעוד שנים רבות".

יו"ר סיעת המחנה הציוני, ח"כ איתן כבל הגיב לדברים: "אני לא מקבל ציונים מהקואליציה ובטח לא מהאופוזיציה. השיימניג שזהבה גלאון עשתה לנו כאן הוא לא במקומו. לא השתתפנו בהצבעה וזה דבר לגיטימי. גם אני הייתי מתנגד לחוק הזה ואנחנו לא מרצ, יש ביננו שותפות באופוזיציה ויש דברים שאנחנו מסכימים ויש דברים שלא.

"לא על כל הצבעה יקום מישהו ויעשה לי שיימינג, לא יקום ולא יהיה. אנחנו אופוזיציה לוחמת ואנחנו לא צריכים להתנצל על כל דבר וכל עניין. יש שולחן משותף ושם צריך ללבן את הבעיות ולא על כל התפרצות לאבד את העשתונות".

יצויין כי זה לא המתח היחיד בין שורות האופוזיציה, וגם בין 'ישראל ביתנו' לרשימה הערבית המשותפת נרשמו מספר חיכוכים.

נאומו של נתניהו במליאה:

באדיבות ערוץ הכנסת

מרצ הרצוג שיתוף פעולה אופוזיציה מחנצ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד