י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

רצח לאומני? דוד בר קפרא ז"ל נפטר מפצעיו

השר אורי אריאל הגיב לפטירת החקלאי שהותקף היום, בנאום שנשא בכנס השומר החדש: "אני נשבע שדם יהודי אינו הפקר"

רצח לאומני? דוד בר קפרא ז"ל נפטר מפצעיו


הערב (ד) נפטר מפצעיו דוד בר קפרא, חקלאי בן 70 תושב רחובות, שהותקף בשעות הצהרים על פי החשד על ידי פועלים מהשטחים. בנו דניאל משמש בתפקיד דובר המשרד לשרותי דת ומ״מ דובר הרבנות הראשית לישראל.

מועד הלוויתו עדיין לא נקבע.

בשעה 13:30 התקבל דיווח במד"א על פצוע בשטח חקלאי בין מושב פדיה לכיון כרמי יוסף. חובשים ופאראמדיקים של מד"א העניקו לפצוע טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה ולאחר שחזר לו הדופק פינו אותו לבית החולים אסף הרופא, אולם שם הוא נפטר מפצעיו.

מפקד מחוז מרכז במשטרה, ניצב מוטי כהן, הורה ליחידה המרכזית של המחוז לנהל את החקירה. כל כיווני החקירה נבדקים, המניע הפלילי וגם המניע הלאומני.

השר אריאל, שנשא דברים בכנס השומר החדש בפסל אלכסנדר זייד התייחס לרצח: "התבשרנו אחר הצהריים על רציחתו של חקלאי מפדיה על ידי שב"חים מיו"ש. אני אומר לכם פה. אני נשבע לכם פה שדם יהודי אינו הפקר".


צילום: קבוצת העיתונאים רוטרניק

"מי שחושב שיכול לחלל שם שמיים ואת שם ישראל בארץ ישראל ולרצוח יהודים יידע שלא כך הדבר. נגמר הסיפור שאפשר להרוג בנו ולרצוח בנו ואנחנו נמשיך כאילו לא קרה דבר".

השר אריאל המשיך ופנה לאנשי השומר החדש: "לכם כארגון יש חלק חשוב בהמשך הבנייה והחקלאות וההתיישבות בארץ ישראל".

סגן שר הביטחון הרב אלי בן דהן הגיב על רציחתו באכזריות של החקלאי היום במושב פדיה שבשפלה: "אני שולח תנחומים לעובד המסור דניאל בר ולבני משפחתו על האסון הכבד שפקד אותם. אם אכן מדובר בתקיפה של שוהים בלתי חוקיים, הדבר חמור מאוד ואני סמוך ובטוח שהמשטרה וכוחות הביטחון ידעו לאתר את הרוצחים ולהביאם לדין."

חננאל דורני, ראש המועצה המקומית קדומים, מסר: ״רצח זה מצטרף לרציחות ולפיגועים והרמת הראש בתקופה האחרונה. דם יהודי שוב נהיה הפקר. אני קורא לממשלת ישראל להתעשת ולהכריז על מלחמה נגד הטרור המשתולל בתקשורת, ברחובות, בשדות ובמערכת החינוך״.
חקלאי רצח אריאל פועלים לאומני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד