כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

כתב אישום נגד 2 קטינים מיו"ש על יידוי אבנים

כתב אישום הוגש נגד 2 יהודים בני 16 מיו"ש שיידו אבנים על ערבים בסמוך לטלמון ופצעו ערבייה מבוגרתבמחאה על רצח דני גונן הי"ד

כתב אישום נגד 2 קטינים מיו"ש על יידוי אבנים
מתנחל


פרקליטות מחוז מרכז הגישה לבית המשפט המחוזי בלוד כתב אישום נגד שני קטינים בני 16 מיישוב ביהודה ושומרון בגין עבירות של סיכון חיי אדם בנתיב תחבורה, פציעה בנסיבות מחמירות מתוך מניע גזענות או עוינות כלפי ציבור והתפרעות.

על פי כתב האישום, שהוגש ע"י עו"ד טלי קרת, בשבת האחרונה או בסמוך לכך, החליטו הנאשמים יחד עם אחרים שזהותם אינה ידועה לקיים הפגנה בצומת הפרסה, סמוך ליישוב טלמון, כאות מחאה על הפיגוע שבו נרצח דני גונן הי"ד באותו מקום יום קודם.

החבורה תכננה ליידות אבנים לעבר כלי רכב פלשתינים הנוסעים בכביש הסמוך, וזאת בכוונה לפגוע בנוסע בנתיב תחבורה או בכלי תחבורה או לסכן את חייהם או את בטיחותם של הנוסעים בשל מוצאם הערבי.

בהתאם למתוכנן, בשעות הערב באותו היום, הגיעה החבורה סמוך לצומת הפרסה והתמקמה מעל הכביש המוביל לכפר א-בזיע. הנאשמים ושאר החבורה יידו אבנים לעבר הכביש וכלי הרכב הנוסעים בו. למקום הגיע קצין צה"ל על מנת למנוע מהחבורה ליידות אבנים, ואחד הנאשמים אמר לו "אנחנו חוסמים את הערבים, אנחנו נפוצץ אותם".

בעקבות יידוי האבנים נפגעה אישה מבוגרת שנסעה ברכב פלשתיני בכביש. היא פונתה באמבולנס לבית החולים ברמאללה, עם חבלת ראש.

הנאשמים שוחררו לפני חודש בתנאים מגבילים. הפרקליטות מבקשת שהנאשמים יישארו בתנאים מגבילים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.
דני גונן פיגוע ירי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד