כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

בת 4 נפלה מקומה שנייה בבני ברק ונפצעה קשה

הילדה נפלה מגובה של מספר קומות ברחוב ברדיצ'ב בבני ברק • היא פונתה לבי"ח תל השומר עם פגיעה רב מערכתית

אמבולנס, צילום: דוברות מד"א
אמבולנס, צילום: דוברות מד"א


ילדה כבת ארבע נפלה לפני שעה קלה (ה') מקומה גבוהה בבני ברק ונחבלה בראשה. היא קיבלה טיפול רפואי ראשוני, ופונתה באמבולנס מגן דוד אדום לבית החולים תל השומר כשמצבה מוגדר קשה.

מעט לאחר השעה 14:00, התקבל דיווח על ילדה שנפלה מגובה של שלוש קומות ברחוב רבי לוי יצחק מברדיצ'ב בבני ברק. כונני איחוד הצלה וחובשים ופאראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לילדה בת 4 ופינו אותה לבית החולים תל השומר, עם פגיעה רב מערכתית.

במשטרת מרחב דן בודקים את נסיבות המקרה.

"כשהגעתי לזירה נתקלתי בילדה שנפלה מחלון בקומה שניה ונחבלה קשות בראשה" סיפר זאבי טפר, חובש בכיר ב'איחוד הצלה', "יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הענקתי לה טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן היא פונתה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים במצב קשה כשהיא מורדמת ומונשמת, נסיבות המקרה בבדיקה".

פאראמדיק מד"א דודו סויסה שהגיע למקום וטיפל בילדה סיפר: "ילדה כבת 4 נפלה מגובה של כ-2 קומות לחצר הבניין, היא הייתה בהכרה עם חבלת ראש, יחד עם כונני מד"א שהגיעו למקום הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני בשטח שכלל קיבועים וטיפול תרופתי ופינינו אותה במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית לבי"ח תל השומר כשהיא מורדמת ומונשמת".

בנצי פורגס, חובש ביחידת האופנועים של ארגון 'הצלה' מסניף גוש דן שהגיעו למקום מספר: "מדובר בילדה כבת 4 שנפלה מחלון ביתה בקומה שניה ונחבלה חבלה קשה בראשה, כשהגעתי למקום החלתי במתן טיפול רפואי בסיוע מתנדבים נוספים ולאחר מכן פונתה ע"י ניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים, כשהיא מורדמת ומצבה מוגדר קשה".





נפילה מגובה ילדה נפילה גובה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד