ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

הוארך מעצר עובדי התחזוקה מהאולם ביבנה

מעצרם של מהנדס הבטיחות ומנהל ההגברה והתאורה באולם עדיה הוארך ב-5 ימים נוספים - להמשך חקירה

זירת האסון, צילום: חדשות24
זירת האסון, צילום: חדשות24


בית משפט השלום בראשון לציון האריך את מעצרם של מהנדס הבטיחות עתניאל מדאר (56) מרחובות ואורן זרוג (43) מאור יהודה מנהל ההגברה והתאורה באולם האירועים ביבנה, בחמישה ימים נוספים. השניים חשודים בגרימת מוות לרשלנות וחבלה ברשלנות.

פרקליטו של אורן זרוג אמר: "זה בחור ללא עבר פלילי שלא עשה שום דבר רע. הזמין אנשי מקצוע שהתקינו את המנורה הזאת. הביא בשלב מאוחר יותר מהנדס בטיחות שאישר את תקינות המתקן הזה".

עורך דין של עתניאל מדאר אמר: "מרשי בדק את המתקן כשהוא יודע שהמתקן הוא סטטי, דהיינו מתקן שהוא מקובע, לא מתקן שהוא עולה ויורד".



אתמול נחקר באזהרה שותף נוסף בבעלות על האולם בחשד לגרימת מוות ברשלנות. שני בעלי האולם, האחד שנחקר אתמול וזה שנחקר שלשום, תושבי אשדוד שניהם - שוחררו בתנאים מגבילים בתום חקירתם תחת אזהרה.

מפקד מחוז מרכז ניצב מוטי כהן אמר בתום דיון הערכת מצב שנגע לתיק החקירה כי "מדובר באירוע קשה שבו אישה שהגיעה לחגוג בחתונה שילמה בחייה. האירוע היה יכול להסתיים עם מספר רב יותר של נפגעים. מדובר בחשד לשרשרת של כשלים שבאחריות משטרת ישראל לחקור אותם ולהגיע לאותם אחראים לתוצאה הטראגית של האירוע".

כזכור, כתוצאה מהאירוע ביום שלישי נהרגה אביבה חיון בת 54 ממושב עזר, שהותירה אחריה שלושה ילדים ובעל. בנוסף, 4 חוגגים נפצעו באורח בינוני, וכ-21 בני אדם נפצעו באורח קל.
13 יבנה אולם אירועים מנורה יקר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד