י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

"דם יהודי אינו הפקר" • כעת: הלוויית דוד בר-קפרא

בשעה זו מתקיימת הלווייתו של החקלאי מפדיה שנרצח על ידי מחבל פלסטיני תושב השטחים • השר אזולאי משתתף

המנוח הי"ד
המנוח הי"ד


בשעה זו נערכת בבית העלמין מרמורק שברחובות הלוויתו של החקלאי דוד בר-קפרא הי"ד, שהותקף אתמול בשדה חקלאי סמוך למושב פדיה שבשפלה. שר הדתות דוד אזולאי השתתף ואמר: "דם יהודי אינו הפקר. נמשיך להיאבק על זכותנו לחיות כיהודים על אדמת ישראל".

שר החקלאות ופיתוח הכפר אורי אריאל הספיד בהלוויה ואמר: "אנחנו במדינת ישראל החופשית לא נסכים למציאות שבה רוצחים חקלאי. נאמר שאיש תחת גפנו ותחת תאנתו ולא יכול להיות שבישראל ירצחו יהודי כי הוא יהודי.

"מדינת ישראל צריכה לפעול לפי הכלל הבא להורגך השכם להורגו וכאשר יש לצה"ל מידע על כוונות לבצע פיגוע אז צה"ל צריך לפגוע במחבלים מיוזמתו ואם צריך להפציץ אותם אז להפציץ - שלא אנחנו נלך לבתי הקברות שהם ילכו.

"בימי הרמאדן יש החושבים שלפראי האדם הללו מגיעים הקלות - אז הנה היינו בהלוויה של דני גונן ואחרי זה חייל נדקר ועכשיו אנו בהלוויה של דוד ואנחנו אומרים די! ראש הממשלה צריך להנחות את כוחות הביטחון להפסיק את זה. כשאנחנו אומרים בבניין הארץ ננוחם אנו מתכוונים לכך ואנו ניטע, נבנה, נתפלל ונביא לציון גואל".

אחד מבני המשפחה אמר הבוקר לערוץ 7, כי האצבעות מופנות לשבחי"ם ולעובדים הפלסטינים החוקיים שעבדו בכרמים באזור. "כל כיוון חקירה אחר הוא בעינינו מיותר", הוסיף בן המשפחה.

כזכור, אתמול בשעות הצהרים, החקלאי דוד בר-קפרא הותקף על פי החשד על ידי פועלים פלסטינים מהשטחים ונפצע קשות. הוא פונה לבית החולים, שם נפטר לאחר מספר שעות.

מפקד מחוז מרכז במשטרה ניצב מוטי כהן, הורה אתמול ליחידה המרכזית של המחוז לנהל את החקירה. "כל כיווני החקירה נבדקים" נמסר, המניע הפלילי וגם המניע הלאומני.

123 מחבל פלסטיני בר קפרא חקלאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד