כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

ברית בפיטסבורג: הרבי מויז'ניץ סנדק • צפו

שמחת הברית נערכה בצהריים לנכדו של הרבי מפיטסבורג, בן לחתנו הרב מנחם מנדל דוד פלדמן - בסנדקאות כובד האדמו"ר מויזניץ • שוקי לרר תיעד

ברית בפיטסבורג: הרבי מויז'ניץ סנדק • צפו
שוקי לרר




בשמחת הברית לנכד האדמו"ר מפיטסבורג, בו השתתף האדמו"ר מויז'ניץ שכובד בסנדקאות, הביע האדמו"ר מפיטסבורג דברי תודה לאדמו"ר "על החיזוק הגדול והעידוד שקבלנו, תושבי אשדוד, במערכה למען קדושת השבת", והוסיף כי "אנו זקוקים לכמה שיותר חיזוק כדי שנוכל לעמוד כגיבורי חיל במערכה".

מעמד הברית התקיים היום בצהריים בביהמ"ד פיטסבורג אשדוד במעמד ציבור גדול של חסידי פיטסבורג ורבים מתושבי העיר. האדמו"ר מויזניץ כובד בסנדקאות, ובמעמד הלחיים נשא האדמו"ר מפיטסבורג דברים בהם הודה לאדמו"ר על 'החיזוק והעידוד שנתן לרבני העיר ולתושביה', כשהדברים אמורים לגבי דברי החיזוק שהשמיע האדמו"ר לחברי בד"ץ 'רבני הקריות' שהתקבלו במעונו השבוע.

בדבריו אמר האדמו"ר מפיטסבורג כי "בשם כל הקהל נקדם בברכה את פני האורח החשוב מרן האדמו"ר מויזניץ שהגיע במיוחד להשתתף עמנו ולפאר את השמחה, השי"ת יעזור בשמחות אצל כולם מיט פרייליכע הערצער".

לאחר מכן הוסיף כי "בהזדמנות זו נביע את רגשי תודתינו על החיזוק הגדול והעידוד שהויזניצער רבי נותן לנו תושבי אשדוד ולרבני העיר המובילים את המערכה החשובה למען שמירת שבת קודש בארץ הקודש, ובפרט עתה בעירנו אשדוד. אנחנו צריכים כ"כ הרבה עידוד וחיזוק שלא יצא ח"ו חילול שם שמים וחילול קדושת השבת".

האדמו"ר סיים באמרו כי "אנחנו צריכים כמה שיותר חיזוק שנוכל לעמוד כגיבורי חיל במערכה, ושנזכה להשפיע על עוד יהודים שישמרו אף הם שבת מרצונם הטוב, ובזכות זה נזכה בקרוב לביאת גואל צדק מתוך חסד ורחמים במהרה בימינו, אמן".

יצויין כי קודם לכן נשא האדמו"ר מויז'ניץ דברים חוצבי להבות בפני אברכי חסידי ויז'ניץ בעיר שהתכנסו לביהמ"ד 'אמרי חיים' ברובע ז', כאשר במעמד זה התייחס למערכה הניטשת למען השבת.





































































































פיטסבורג חסידים ברית ויזניץ אשדוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד