י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

אור ירוק וחברת כלמוביל מעודדות לבטיחות בדרכים בגיל הרך

הפעילות תיעשה באמצעות חיבור ל"רובו אוטו פולי" המשודר בערוץ ניק ג'וניור. אור ירוק: "ילדים וצעירים הם בין האוכלוסיות הפגיעות ביותר לתאונות דרכים ולכן אנו פועלים למען קידום החינוך לבטיחות בדרכים"

אור ירוק וחברת כלמוביל מעודדות לבטיחות בדרכים בגיל הרך



כלמוביל יבואנית יונדאי יוצאת במהלך להעלאת המודעות בקרב הציבור לחינוך בטיחות בדרכים בגיל הרך, באמצעות חיבור למותג העולמי "רובו אוטו פולי" המשודר בערוץ ניק ג'וניור.

רובו אוטו פולי היא סדרת אנימציה לילדים בגילאי גן ובית ספר יסודי שבה הדמויות לקוחות מעולם המכוניות. בסדרה מככבים רובוטים אשר הופכים לרכבים ובֶדרך מותאמת מחנכים את הילדים לבטיחות בדרכים.

ביום ראשון, 21 ביוני, ערכה יונדאי אירוע בשיתוף עם ערוץ ניק ג'וניור ועמותת אור ירוק במסגרתו הופעלו עמדות הדרכה מגוונות להורים וילדים בנושא זהירות בדרכים בצורת משחק העוסק בהליכה בטוחה מהבית אל בית הספר, תחנת הסבר העוסקת באמצעי הריסון השונים ברכב ובאופניים, פעילות שטח ללימוד ילדי גן, תחנה של "משקפי אלכוהול" שבה מרכיבים משקפיים המדמות תחושה של אדם ששתה אלכוהול ועוד.

עמותת אור ירוק: "ילדים וצעירים הם בין האוכלוסיות הפגיעות ביותר לתאונות דרכים ולכן אנו פועלים למען קידום החינוך לבטיחות בדרכים בישראל. אנו מברכים את "כלמוביל" ואת ערוץ ניק ג'וניור על נכונותם להירתם למען המאבק בתאונות הדרכים בישראל".

תקציר הסדרה:

בעיירה קטנה עם צוות חילוץ חזק, תמיד יש תאונות ובעיות כגון: מכונית שצריך להזיז כי נתקעה על צוק בגשם, תאונת דרכים, ילד הנעול בתחנת כיבוי אש, וכן הלאה. בכל פרק, צוות החילוץ של העיר עם הדמויות האהובות- פולי, אמבר, הלי, רוי וכל החברים מצילים את המצב ומייעצים לילדים כיצד יש לנהוג במצבי סכנה.
עמותת אור ירוק פעילות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד