י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

למרות הרמדאן: תפילת שישי שקטה בהר הבית

צפו: מאות אלפי מוסלמים עלו להתפלל בהר הבית במסגרת יום שישי השני של הרמדאן, אך ללא אירועים מיוחדים

למרות הרמדאן: תפילת שישי שקטה בהר הבית
שלמה מור 0404


תפילת יום השישי השני של הרמדאן בהר הבית, הסתיימה ללא חריגים. למעלה מ-300 אלף אנשים עלו להר.

משטרת ירושלים נערכה עם אלפי שוטרים ולוחמי מג"ב במשימות אבטחה, סדר ציבורי, הכוונה והזרמת התנועה במטרה לאפשר את הגעת עשרות אלפי המתפללים המוסלמים להר הבית ולאפשר את חופש הפולחן, לצד משימות השגרה של המחוז במתן שירות לתושבי העיר ומבקריה ושמירה על ביטחונם.

ההיערכות המבצעית במעברי עוטף ירושלים, איפשרה כניסה מהירה של מתפללים מוסלמים משטחי איו"ש להר הבית, בהתאם לתנאי שר הביטחון והזרמת התחבורה הציבורית מהמעברים לעיר העתיקה וחזרה.

במעברי העוטף בקלנדיה ומעבר רחל נתפסו 2 תושבי שטחים ערבים קטינים כבני 15 אשר התחזו לנשים, תוך שהם לבושים בגדי נשים ומנסים לעבור את עמדות הסריקה ובידוק, במטרה להיכנס לירושלים ולהגיע להר הבית ללא האישורים שניתנו. השניים נחקרו והוחזרו דרך המעברים לקלנדיה ובית ג'אלה.

מפקד המחוז שיבח את כלל השוטרים שפעלו במערכים והדגיש את עירנות השוטרים, לוחמי מג"ב וחיילי משטרה צבאית "עירנותם ומקצועיותם של השוטרים, לוחמי מג"ב וחיילי המשטרה הצבאית הביאה לזיהוי המהיר של המתחזים.

משטרת ירושלים ערוכה לאפשר את חופש הפולחן לכלל העדות והדתות בעיר, תוך הקפדה על התנאים שנקבעו ושמירה על בטחון תושבי העיר".

השוטרים והלוחמים ביצעו משימתם במקצועיות, נחישות ואדיבות הראויים לכל שבח ופעילותם תמשיך במשימות הקיימות לאורך היום והלילה למען תושבי העיר ומבקריה.


ערבים נכנסים דרך מחסום בית לחם לעבר הר הבית, ללא בדיקה ביטחונית. צילום: שלמה מור 0404





























הר הבית ערבים רמאדן טרור גלריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד