י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

אסון בירושלים: בן 11 נפל מגובה ארבע קומות ונהרג

ילד שיחק עם חבריו על גג בית ספר ברחוב הרוא"ה בשכונת רמות, סמוך לצאת השבת, ומעד מגובה של כ-4 קומות בפיר מדרגות • לאחר טיפול ראשוני במקום, פונה במצב אנוש לבית החולים שערי צדק - שם נקבע מותו

צילום: מאיר לביא
צילום: מאיר לביא


ילד ששיחק יחד עם חבריו סמוך ליציאת השבת על גג בית ספר ברחוב הרואה בשכונת רמות בירושלים, נפל מגובה בפיר מדרגות ונפצע אנושות. לאחר שפונה לבית החולים נקבע מותו.

בשעה 20:00 התקבל דיווח במוקד מד"א על ילד כבן 11 שנפל מגובה של כ-4 קומות. חובשים ופאראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לילד כבן 11 וביצעו בו פעולות החייאה. הוא פונה במצב אנוש לבית החולים שערי צדק בעיר. מוקדם יותר, צוותי כיבוי מירושלים פרצו את שער בית הספר, על מנת לאפשר לכוחות ההצלה להיכנס פנימה.

פאראמדיק מד"א דן דרורי שהגיע למקום סיפר: "כשהגענו ראינו ילד כבן 11 מוטל כשהוא מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק, הוא סבל מפגיעה רב מערכתית קשה ביותר, הענקנו לו טיפול מציל חיים בשטח ופינינו אותו לבית החולים תוך פעולות החייאה כשמצבו אנוש".

רשף משנה דרור טיראן מפקד כוח הכיבוי וחילוץ שהוזעק למקום סיפר, "קיבלנו דיווח על ילד כבן עשר שנפל מחלון בגג לפיר מדרגות, במבנה בית ספר סגור בשכונת רמות. הגענו לבית הספר, פתחנו שער סגור והתחלנו בסריקות, לאחר זמן קצר איתרתי בחדר המדרגות מתחת לחלון בגג, ילד מוטל על הרצפה כשהוא ללא הכרה ובמצב קשה ביותר. צוותי מד"א ירושלים שנכנסו איתנו, החלו בפעולות החייאה נמרצות על הילד ופינו אותו לבית החולים".

אייזיק כץ מתנדב איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי לזירה הילד היה ללא הכרה וללא דופק ונשימה לאחר שנכנס עם חבריו למתחם בית הספר ובמהלך משחק על גג בית הספר נפל מגובה רב, יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה ביצענו בו פעולות החייאה בניסיון להציל את חייו, הילד פונה תוך כדי החייאה לבית החולים במצב אנוש, שער בית הספר היה נעול וכיבוי נאלצו לפורצו, הילדים ככה"נ טיפסו על השער ונכנסו לשחק בתוך מתחם בית הספר".

מתחקור ראשוני של משטרת ירושלים עולה כי מספר ילדים בגילאי 10-12 שיחקו על גג בית הספר. אחד הילדים נפל דרך חור/חלון שנמצא בפתח העליה לגג אל פיר המדרגות של המבנה. למקום זומנו גורמים רלוונטיים מעיריית ירושלים/מבנים מסוכנים ובית הספר. מתנהלת חקירה.
ילד ירושלים רמות נפילה פצוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד