י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

אזהרה אחרונה: אל תיתנו לרקפת להיסגר!

בשם אלפי הילדים המוגבלים, מזמינה רות בוארון את הפוליטיקאים החרדים לחשבון נפש - מה עשיתם למען 'רקפת'?

אזהרה אחרונה: אל תיתנו לרקפת להיסגר!


משה אבוטבול, אריה דרעי וכל הנוגעים בדבר, 1500 ילדים במרכז רקפת בבית שמש זה לא חבורת טייקונים במרכז לתעשיית גז. הם ילדים אשר נולדו שונים ומוגבלים ואין מי שידבר בעדם ובעד משפחות הילדים המיוחדים, הם לא הטייקונים שיודעים לעשות רעש בכדי להפעיל את המערכת הרקובה והביורוקרטיה חסרת הרחמים - כדי לעזור לילדיהם.

אם היה לכם ילד מיוחד אשר נזקק לטיפולים וזקוק נואשות למרכז זה, אין לי ספק שהייתם עושים הכל על מנת לעזור למרכז רקפת להמשיך להתקיים. או אם הנכד שלכם היה באופן תדיר הולך למרכז רקפת ומקבל שם טיפולים, בטוחה אני שהייתם אפילו דואגים לתקציב מכובד מתוך כמה משרדי ממשלה בכדי לקיים את המרכז.

בתקופת הבחירות כאשר פניתי אליכם לגבי עניין זה, שלחתם אנשים מלאים באגו מנופח אשר בגאוה ידעו רק לצעוק ולזעוק בצורה טפלה, בלי לשים בצד אינטרסים ומנעים אישיים ולהבין שמדובר פה במרכז מיוחד אשר נותן מענה חשוב וחיוני ל-1500 בעלי צרכים מיוחדים, בכדי לקדם אותם ולעזור גם להם וכמובן למשפחות אשר זקוקות לעזרה ממשית זו.

כמובן, אמרנו בתקופת הבחירות, כי בסה"כ ניסיתם להרוויח זמן בכדי לקבל תמיכה מחוגים שונים, לא באמת שאפתם לשים את הגאווה והמניעים האישיים בצד ולראות אך ורק את טובת הילדים. אלא רק להישאר פוליטיקאים ללא מצפון וללא רחמים.

אין זה משנה מי הם העומדים מאחורי המרכז ולאיזה חוג או מפלגה הם משתייכים, אם יש לכם בעיות אישיות ואינטרסים של מלחמות, לכו תסתדרו עם הצוות, גם במחיר החלפת צוות או הגדרות חדשות במרכז רקפת. מה שמשנה כאן אלו הילדים המיוחדים!

אצלם אין העדפות ואין הבדלים, כולם שם נתונים באותו מצב של שיברון ומוגבלות, הם צריכים את הטוב ביותר ואת העזרה התמידית והממשית אתמול היום ומחר. הם לא משחק שחמט בין פוליטיקאים ואנשי עסקים למיניהם, בכדי לסדר עוד ג'ובים, הסכמים וכדומה.

גם כך קשה מאד לאוכלוסיית המוגבלים והשונים בארץ, כי אף מפלגה לא באמת לקחה על עצמה את הרצון לעזור לאוכלוסיה זו, הם תמיד האחרונים בתור, בארץ המוגבלים והנכים הם קו אחד פחות בפן ההתפתחותי, בשונה מארצות הברית וארופה - שם עושים הכל על מנת לקדם קודם כל את המוגבלים.

אני מצפה מכם, נציגים חרדים, לעשות חשבון נפש קטן כמה ימים לפני סגירת המרכז ולנסות להבין האם עשיתם הכל בכדי להשאיר ולקיים את מרכז רקפת לילדים מיוחדים ֿֿֿֿֿֿֿ, או עשיתם הכל בכדי לסגור עוד ברז לילדים המוגבלים והנכים בישראל?!
רקפת בית שמש אבוטבול סגירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד