י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

שב"ס היום: הוארך מעצר הצעיר מאשדוד ביממה

מאיר כהן, הבחור מאשדוד שהתפרסם בסרטוני ה'שבת היום', הובא להארכת מעצר בחשד שתקף מאבטח והפריע לשוטר

מתחם 'ביג'
מתחם 'ביג'


מעצרו של מאיר כהן, המפגין מידי שבת מול קניון 'ביג' באשדוד על חילול השבת, הוארך ביממה.

אתמול (שבת) עצרה משטרת אשדוד את מאיר כהן, שנחשד כי הפר את הסדר הציבורי בקניון באשדוד. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בשלושה ימים.

נציג המשטרה ציין בדיון, כי לדברי מאבטחי הקניון, החשוד מגיע בכל שבת למחות, אך השבת זה עבר את הגבול בכך שהוא חסם את המעבר של הולכי הרגל והרכבים, תקף אותם ואיים.

"התנהגותו מהווה איום, כשהוא צועק, לא להיכנס, לא לקנות, שבת היום", אמר השוטר, כשהגיעו אליו המאבטחים "הוא נתן להם כאפות לאחד מהם ואת השני דחף". בהמשך עם הגעת השוטרים, "ביקשו ממנו להזדהות הוא סירב, המשיך להפריע ש'שבת היום', מאחר שהוא סירב לעיכוב השוטר, השוטר הודיע לו כי במידה ולא יעשה מה שהוא אומר, הוא ייעצר, לאחר שהמשיך בשלו, השוטר עצר אותו".

בהמשך הבחור סירב להיכנס לניידת המשטרה בטענה ש'שבת היום', ולדברי פרקליטו הסכים ללכת רגלית לתחנת המשטרה אך לא נענה. לטענת המשטרה מדובר היה במרחק רב מהתחנה, עוד הוסיפו כי לחשוד "יש מאסר על תנאי באותה עבירה שזה מצביע על מסוכנתו". פרקליטו ביקש לשחררו בתנאים שלא יתקרב לביג, ולאותם מאבטחים.

השופטת עדי אייזדורפר מבית משפט השלום באשקלון, ציינה כי קיים חשד סביר "הקושר את המשיב לביצוע העבירות המיוחסות לו, אף אם מדובר בחשד ראשוני בהתחשב בשלב שבו מצויה חקירה, כאשר החשד מתייחס בעיקר לעבירת תקיפת המאבטחים והפרעה לשוטרים במילוי תפקידם". והורתה על הארכת מעצרו עד למחר בשעה 12:00.
ביג מאיר כהן הפרעה שוטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד