י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

מעוף ציפור חרדית - יש פה נשים עצמאיות

100 נשים חרדיות בעלות עסק עצמאי נפגשו ליום של העצמה וחיזוק והרבה טיפים של בעלי מקצוע ותיקים • אתי קצבורג היתה וחזרה עם רשמים

מעוף ציפור חרדית - יש פה  נשים עצמאיות


גילוי נאות: אני מודה ומתוודה, כי כנסים והרצאות הם לא הצד החזק שלי. אני מעדיפה לנצל את הבוקר שלי לעבודה אינטנסיבית, מאשר לשבת על כיסא ולשמוע נאומים שאת חלקם שמעתי עשרות פעמים בווריאציות שונות, ולהרגיש שיש לי קוצים וכנראה לא אשרוד עד הסוף.

חברה יקרה הזמינה אותי לכנס שבו נטלה חלק משמעותי, כלומר היתה חלק מהמרצים. לאחר הבטחות מצידה שלא יהיה כאן שעמום , השתכנעתי.

100 נשים בלבד הוזמנו לכנס הזה שהתקיים בהדר דימול ברמת גן. 100 נשים חרדיות שמחזיקות בבעלותן עסק מזה מספר שנים.

כבר בכניסה, באזור בו ממוקם בר חם, ראיתי את המון הנשים המרוגשות, להוטות להכיר זו את זו, ותכלס' לעשות עסקים.

מינגלינג רגיל של אירועים מסוג זה, והרבה מאוד נטוורקינג. תתפלאו - נשים חרדיות מכל המגזרים, בסגנונות שונים ומגוונים מציגות ומספרות על עיסוקיהן בלי שמץ ביישנות ודימויים פרי דעות קדומות ועוד. זה כל כך יפה בעיניי, זה מרענן - וזה בעיקר נכון.

לראות כל כך הרבה נשים מצליחות, בעלות משפחה, אימהות לילדים, שלכל אחת ואחת המיזם והתחום עיסוק שלה - זה מרתק. מצאת שם הומניזם לצד ריאליזם, יצירתיות לצד מצוינות, עם שאיפות לדאות הכי גבוה שאפשר, כשהאידיאל האמתי הוא פרנסה ולא קריירה, ובנוסף שמירת צביון חרדי מבלי לוותר על מקצועיות והגעה לטופ.

תכני הכנס כללו הסבר על פעילות 'מעוף' בבני ברק, הרצאה מרתקת של נעמה עידן, בעלת משרד פרסום מצליח שתיארה את העסק בשחור ולבן, מבלי לתת לצבע אפור לחדור לעסק. וגולת הכותרת של ההרצאות - אבי כץ מקופיקס, מהפכן שווקי שריתק את השומעות במסע חייו רווי האתגרים, ולא חסך בטיפים ועצות שוות זהב לכל אשה בעלת מעוף ורצון לכבוש פסגות.

כדי שיהיה זמן ל"עכל" את הדברים, נהנינו גם מארוחה מושקעת וטעימה, כולל מנות אחרונות עשויות בטוב טעם, ולא משמינות בכלל - כמובן.

לקראת סיום התקיים פאנל נשות עסקים מעורר השראה, נשים חזקות שהספיקו רבות בחייהן והרימו מיזמים מעוררי השתאות, והמשיכו לנהל חיים תורניים כולל התייחסות לניואנסים קטנים ששייכים למגזר שלנו, מדהימות!

, אני חייבת לציין שכבעלת עסק, קיבלתי הרבה מאוד השראה וכח, לצד טיפים שילוו אותי בדרכי. עצם מפגן הכח הנשי שכולן בעצם מתמודדות בשוק העצמאי ומגיעות להישגים מרשימים ומקצועיים, נותן כח וחשק לפעול, ומעבר לכך - כיף לדעת שיש המון אנשים טובים באמצע הדרך שתפקידם לנווט, ולייעץ, ולסייע לעסק להפיק ממנו את המקסימום.

פשוט הבנתי עם מי יש לי עסק.
עסקים נשים חרדיות עצמאים גורמה נטוורקינג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד