י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

ז'נווה: ישראלים יפגינו נגד דו"ח שבאס

בשעה 13:00 החל במועצה לזכויות אדם באו"ם הדיון על מסקנות הדו"ח האנטישמי על פעילות ישראל ב'צוק איתן'

צילום: מייקל טגיסטמן. באדיבות הקונגרס היהודי העולמי
צילום: מייקל טגיסטמן. באדיבות הקונגרס היהודי העולמי


היום בשעה 13:00, שעון ישראל, נפתח במועצה לזכויות האדם בז'נווה הדיון על מסקנות דו"ח שבאס. בכניסה לאולם ערכו ארגונים פרו ישראליים הפגנת תמיכה בישראל.

במהלך הדיון במועצת זכויות האדם מחוץ למטה האו"ם בז'נבה, השתתפו כ-1000 תומכי ישראל ממדינות שונות באירופה. הקונגרס היהודי העולמי ביחד עם עשרות ארגונים פרו-ישראליים ויהודיים מאירופה וארה"ב היו שותפים בארגון האירוע.

"הסיבה שאנחנו כאן היום היא לבקש מהאו"ם להתגבר על האובססיה שיש לו נגד מדינת ישראל", אמר באירוע רוברט זינגר, מנכ"ל הקונגרס היהודי העולמי (WJC). "מדובר באובססיה הרסנית שעומדת בדרכו של האו"ם מלמלא את שליחותו האמיתית והיא הגנה על זכויות אדם והחופש לחיות".

ההפגנה, בהשתתפות ארגונים מהעולם, נועדה להביע תמיכה בזכותה של ישראל להגן על עצמה. בין המפגינים והנואמים בהפגנה, אופיר ליבשטיין, חבר קיבוץ כפר עזה ונציג מליאת המועצה האזורית שער הנגב, שיספר על חייו, חיי משפחתו וחבריו בעוטף עזה תחת איום הטרור. אופיר יביע תקוותו בפני הקהילה הבינלאומית להפסקת הטרור החד צדדי, לחתירה לרגיעה ולהסדר ויחד עם זאת, עמידה איתנה על זכותה של מדינת ישראל להגן על תושביה מפני האיום והטרור מעבר לגבול.

ראש המועצה האזורית שער הנגב, אלון שוסטר, שיזם את נסיעתו של אופיר, כנציג האזור: "מברך על ההשתתפות של אופיר ליבשטיין ומקווה שנוכחותו, כנציגנו, תסייע בהבנת העמדה המורכבת של תושבי גבול הרצועה. מצד אחד אנו תובעים ביטחון מלא, כפי שתתבע כל אומה ומדינה ומצד שני מקוים לפיוס, רגיעה ושיפור המציאות הקשה בתוך רצועת עזה".

צילום: מייקל טגיסטמן. באדיבות הקונגרס היהודי העולמי










שבאס דוח אום תביעה שער הנגב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד