כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

ראש הממשלה: "משט שכולו צביעות"

נתניהו השתתף בישיבת ועדת חוץ וביטחון, שיבח את לוחמי חיל הים שהשתלטו על המשט לעזה ותקף את יוזמי המשט

נתניהו. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
נתניהו. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90


ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר הבוקר (ב) בפתח ישיבת ועדת חוץ וביטחון: "אני מבקש להביע הערכה לחיילות וחיילי צה"ל של חיל הים על ביצוע מושלם ומדויק של עצירת הספינה מול חופי עזה. המשט הזה כולו צביעות. אין שום צורך בספינות הקטנות האלה על מנת להעביר חומרים לצרכים או סיוע הומניטרי לעזה. מאז מבצע "צוק איתן" ישראל העבירה 1.6 מיליון טון חומרים לעזה, יותר מכל מדינה אחרת, בצורה ברורה, כמדיניות חד-משמעית שלנו. פירוש הדבר, כמעט טונה של ציוד לכל אזרח, 800 משאיות ביום.

"הייתי משווה את זה לתכולה של הסירה הזאת - כחצי מיליון ספינות כאלה עמוסות דברים - זאת התכולה השווה למה שישראל העבירה, כך שאין פה שום צורך בזה ואין שום בעיה, אם רוצים להעביר סחורה הומניטרית לעזה, אפשר לעשות זאת דרך המעברים הקרקעיים, כשישראל מסננת כמובן את האפשרות להעברת נשק דרך המעברים הללו.

"במקום זאת, הם בחרו לעשות כאן התרסה. הם יכולים לשוט לסוריה, ששם נטבחו כבר עוד מעט 300 אלף איש, מיליונים איבדו את בתיהם, מיליונים הוגלו מארצם - והם בחרו לבוא להתריס נגד מדינת ישראל, המדינה הדמוקרטית האמיתית היחידה במזרח התיכון, שנלחמת נגד טרוריסטים שיורים במכוון על אזרחיה של מדינת ישראל, ומסתתרים במכוון מאחורי אזרחים פלסטינים. לכן המשט הזה נגוע בצביעות ואני שמח לומר שהאפקט הציבורי שלו והתעמולתי שלו פחות, משום שאנשים מתחילים להבין בעולם את השקר שמקופל פה".
נתניהו ישיבה תעמולה משט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד