ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

רכבת ישראל: שביתת פתע של חצי שעה • צפו

בלי הודעה מוקדמת, השביתו עובדי הרכבת את פעילותה לחצי שעה, וגרמו שיבושים קשים ללו"ז של הנוסעים

רכבת ישראל: שביתת פתע של חצי שעה • צפו
בחדרי חרדים


תנועת הרכבות בכל רחבי הארץ הופסקה למשך כחצי שעה בעקבות שביתת פתע.

ועד עובדי רכבת ישראל, החליט באופן פתאומי וללא כל הודעה מוקדמת לעצור את כל תנועת הרכבות בבשעה 15:00, כך נמסר מהנהלת רכבת ישראל.

"בשל הפעילות הבריונית של ועד העובדים ועצירת תנועת רכבות הנוסעים, נגרמים עיכובים של למעלה מחצי שעה בכל רשת הרכבות הארצית. צפויים עיכובים קשים בכל הרשת".

נוסע חרדי, ששהמתין בתחנת הרכבת בחיפה, אומר בשיחה ל'בחדרי חרדים' על השביתה: "הפתאומיות וחוסר העדכון מצד עובדי והנהלת הרכבת, והשארת נוסעים רבים ללא אפשרות יציאה מהרכבת כחצי שעה, גרם לי כנוסע לוותר על הנסיעה ברכבת שוב".

הנהלת רכבת ישראל מנעה באמצעות מאבטחים מיו"ר ועד העובדים הארצי, ניקה שימחוביץ', לערוך אסיפת הסברה לעובדי משואה (מרכז בקרה ושליטה). בעקבות כך ירדו העובדים מעמדותיהם כדי להיפגש עם יו"ר הוועד. מהוועד נמסר: "הנהלת הרכבת עושה הכל על מנת לדחוף את ועד העובדים אל הקיר ומייצרת פרובוקציות מכוונות כדי להביא לפגיעה בנוסעים ולפגוע בוועד".

יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות אבי אדרי מסר כי: "בהמשך להודעת ההנהלה על השביתה ברכבת ישראל, יובהר כי אין כל שביתה והעבודה מתנהלת כסדרה".

לאחר כחצי שעה, ב-15:30, חודשה תנועת רכבות הנוסעים. ההחלטה על הפסקת תנועת הרכבות הוכרזה ע"י הועד משום שיו"ר הועד לא אושר להיכנס לאולם הפיקוד והשליטה, כפי שקובעות הוראות הביטחון ברכבת, אותן הוא מכיר היטב. "החלטה בריונית זאת הביאה לעיכוב של כחצי שעה בכלל הרשת, ולצערנו תביא לעיכובים נוספים בשעות הקרובות", נמסר מרכבת ישראל.

נכון לרגע זה - חודשה תנועת הרכבות.







רכבת שביתה עובדים שיבושים נוסעים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד