י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

כחלון, תלמד: כך מורידים בגור את מחיר השכירות

תקנה חדשה: חסידי גור ישכרו דירות בעיר בסכום שלא יעלה על 500 שקל • המטרה: לגרום למשקיעים למכור בזול

חרדים בערד. צילום: מרים - אלסטר - פלאש 90
חרדים בערד. צילום: מרים - אלסטר - פלאש 90





תקנה חדשה בקהילת גור בערד: על פי הוראת האדמו"ר מגור מהשבועיים האחרונים - הסכום המקסימלי לתשלום שכירות דירה יעמוד על 500 שקל בלבד.

בערד קיים אחוז גבוה של שוכרי דירות מחסידי גור, ששוכרים דירות מתושבים חילוניים. עד היום סכום השכירות נע על כ-1500 שקל, כעת הכריע האדמו"ר כי גובה השכירות לא יעלה על 500 שקל.

בחסידות גור בערד מסבירים את ההחלטה בסיפוק וטוענים כי בעקבות כך צפויים המשקיעים החילונים המחזיקים דירות להשכרה בערד, למכור את הדירות במחיר הוועדה של חסידות גור שהוקמה במקום, בטווח של כ-250 אלף שקל.

כאמור, ההוראה כבר התקבלה בערד אם כי היא עדיין לא בוצעה הלכה למעשה. תושב בעיר ערד אומר ל'בחדרי חרדים' כי יש לחשוש גם שמהלך כזה יכול להיכשל ולפעול כבומרנג. לדבריו, מספיק שעשרה בעלי דירות יחליטו לא לקבל את ההחלטה, ומיד יקפצו שוכרים אחרים, סודנים ורוסים שעדיין מתגוררים בערד, במה שעשוי לפגוע לבסוף בהתפתחות הקהילה החרדית במקום.

בנוסף הוא מציין כי קיים חשש ש"השוכרים יזרקו אותנו מהדירות, ואז לא יהיה איפה לגור, כי גם דירות של שני חדרים נחטפות היום ב-1500 שקל".

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הרבי מגור אף התבטא בפני אחד ממקורביו כי במידה ומהלך השליטה על המחירים יצליח - הוא יורה לחסידים לרכוש דירות בערד רק בסכום של 100 אלף שקל.

כזכור, בבחירות שנערכו לפני כחודש לראשות העיר, ניצח עו"ד ניסן בן חמו מיש עתיד שהינו אנטי חסידי גור, ומנגד מקיים דיאלוג עם חב"ד והציונות הדתית.
גור ערד תקנה דיור שכירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד