כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

מודיעין עילית: בן 4 וחצי נפל מגובה ונפצע

הילד נפל מחלון הקומה הרביעית למרפסת הקומה הראשונה ברחוב נתיבות שלום, ובנס נפצע באורח בינוני בלבד

צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה


ילד בן 4 וחצי נפל מגובה רב ברחוב נתיבות שלום במודיעין עילית, מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'מודיעין עילית' העניקו לו טיפול רפואי ראשוני.

ממד"א נמסר, כי בשעה 19:20 נמסר למד"א מרחב איילון על ילד שנפל מגובה של כ-2 קומות ברח' נתיבות שלום במודיעין עילית. חובשים ופאראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לביה"ח תל השומר ילד כבן 5 במצב בינוני בהכרה עם חבלת ראש.

יצחק נויגרשל, מתנדב איחוד הצלה, סיפר: "הילד נפל מחלון בקומה הרביעית למרפסת בקומה הראשונה ובאורח נס היה בהכרה מלאה וסבל מחבלה קלה בראשו, הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים תל השומר כשמצבו מוגדר בינוני עקב אופי האירוע, אין ספק כי מדובר בנס גלוי רק חשוב להקפיד שהסורגים יהיו נעולים וללא אפשרות פתיחה של ילדים - בחלון היה סורג אך עם אפשרות פתיחה והילד פתח את הסורג ונפל למטה, זהירות ונקיטה בכללי הבטיחות תימנע בס"ד אסונות".

יצויין כי בשבוע שעבר (חמישי) ילדה כבת 4 נפלה מגובה ברחוב לוי יצחק בבני ברק ונחבלה קשות בראשה, מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'בני ברק' העניקו לה טיפול רפואי ראשוני. החלון בקומה השניה ממנו נפלה הילדה היה מסורג אך עם בריח שמאפשר את פתיחת הסורג, הילדה נפלה לקרקעית הבניין ונפצעה קשה.
ילד נפילה מודיעין עילית פציעה חבלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד