כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

שומר הכותל: מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל מתכנסת

לאחר חצי שנה של ציפייה: מועצת גדולי התורה האגודאית מתכנסת בבית הוועד הפועל בירושלים • האדמו"ר מבעלזא לא משתתף עקב חולשה • על הפרק: פגעי הטכנולוגיה, חילול השבת במתחם 'ביג' באשדוד ועדכון מהמערכת הפוליטית • צפו בוידאו

שומר הכותל: מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל מתכנסת


ישיבת מועצת גדולי התורה החסידית של אגודת ישראל מתכנסת בשעה זו (ג) בבית וועד הפועל של אגודת ישראל ברחוב שומר הכותל בירושלים.

דבר כינוסה של המועצת נחשף במוצאי שבת לראשונה ב'בחדרי חרדים', וחולל הדים רבים ברחוב החרדי, לאחר שמתחילת חודש חשוון האחרון לא התכנסה המועצת.

כפי שנחשף ב'בחדרי חרדים', חברי המועצת העלו דרישה חד משמעית בפני מזכיר המועצת הרב מרדכי שטרן להעלות את נושא פגעי הטכנולוגיה והווטסאפ, שפשה לאחרונה במגזר.

נושא התואר השני שעלה באחרונה לא יעלה לדיון בישיבה, אך צפוי לעלות נושא חילולי השבת ב'ביג' באשדוד על ידי רבני העיר שהגיעו לישיבה הגרש"ד גרוס הגרח"פ הורביץ והגרצ"ה ויז'ניתצר, וכן עדכון של סגני השרים וח"כי המפלגה בפני האדמו"רים.

האדמו"ר מבעלזא לא ישתתף בכינוס המועצת עקב חולשה, והוא שוהה למנוחה בקרית יערים טלז סטון. בחסידות גור בוטלה תפילת מנחה עם האדמו"ר עקב ישיבת המועצת.

בזה אחר זה הגיעו להשתתף האדמו"רים מגור, ויז'ניץ, צאנז, באיאן, סלונים, ביאלא, סאדיגורה ומודז'יץ. האדמו"ר מויז'ניץ הצעיר השוהה בחו"ל לא ישתתף ויעודכן בדיון דרך הטלפון.

גדולי האדמו"רים מגיעים לישיבה: צילום: אבי שיף





















מועצת כותל ירושלים הוואטספ אגודת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד