י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

רבי מיילך: בפעילות הקודש גורמים ישועות גדולות

המשפיע ערך ביקור ממושך במעון עלה בבני ברק וביקר את הדיירים, תוך כדי התעניינות במצבו הרפואי של כל אחד מהם

רבי מיילך בביקור (באדיבות המצלם)
רבי מיילך בביקור (באדיבות המצלם)


ביקור רב רושם שהותיר חותם עמוק בקרב דיירי ועובדי מעון 'עלה' בבני ברק, עם הגעת המשפיע הרה"צ רבי אלימלך בידרמן לביקור חיזוק בעלה.

הרה"צ רבי אלימלך בידרמן שהה במשך זמן ממושך במעון 'עלה' בבני ברק, וביקר את כל דיירי עלה- תוך כדי התעניינות מה מצבו הרפואי של כל דייר. לאחר מכן בירך אותם בצורה אישית ופרטנית.

מנכ"ל 'עלה' יהודה מרמורשטיין סיפר להרה"צ רבי אלימלך בידרמן על הפעילות הברוכה המתקיימת ברשת מעונות עלה בישראל לה ארבעה מרכזים בארץ המעניקים טיפול מקצועי לכ–650 תינוקות, ילדים, מתבגרים ומבוגרים. המעונות השונים ממוקמים בבני ברק, ירושלים, גדרה והנגב. במהלך כל ימות השנה מעניקים עלה שירותים בתחומי הרפואה, הסיעוד, הפרא-רפואה, השיקום, החינוך המיוחד ופעילויות הפנאי.

בנוסף, מפעילה עלה מרפאות אמבולטוריות לטיפול בילדי הקהילה. בין שלל העשייה הברוכה המתקיימת בעלה במהלך כל ימות השנה, ישנם מסגרות(מעון יום שיקומי, גנים ובית ספר) שבהם חניכים חדשים נוספים מידי שנה, ולחלופין החניכים הקיימים עוברים בתוך רשת עלה למסגרת אחרת, הדבר תלוי בגילם ובמצבם הבריאותי.

הרה"צ רבי אלימלך בידרמן התפעל מאוד ובירך את כל העוסקים במלאכת הקודש במסירות גדולה תוך כדי הקפדה יתרה על נתינת יחס חם לכל הילדים המיוחדים, ובפרט שיבח את האברכים יראי שמים המגיעים מידי יום בהתנדבות ונותנים מעצמם למען הילדים. "אנשים העוסקים בתחום הזה, יש להם כח גדול לפעול דברים גדולים בעולמות העליונים, ועל ידם מגיע רפואה לעולם", התבטא רבי אלימלך בידרמן. "בפעילות הקודש גורמים לישועות גדולות לעם ישראל ולפרט".
אלימלך בידרמן עלה מרמורשטיין ביקור פעילות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד