י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

תגובה לפיגוע: עמדת שמירה ותחנת הסעה

מועצת בנימין הציבה בצומת גדעון מענה שיסייע לביטחון התושבים והעוברים והשבים • בשנים האחרונות נרשמה דרישה מצד התושבים לאבטחה אך ללא מענה

תגובה לפיגוע: עמדת שמירה ותחנת הסעה


בשעות הצהריים, טרם היוודע דבר פטירתו של מלאכי רוזנפלד הי"ד, הציבה המועצה האזורית מטה בנימין, בצומת גדעון, מקום הפיגוע, תחנת הסעה וביתן שמירה - זאת כתגובה לפיגוע. יש לציין כי מדובר בצומת בו היתה עד היום טרמפיאדה מאולתרת ובה עמדו תושבי האזור ללא אבטחה מוסדרת - וללא מענה לפגעי מזג האוויר.

לסוכנות תצפית נודע כי בשנים האחרונות דרשו תושבי גוש שילה מספר רב של פעמים, להסדיר את האבטחה בצומת גדעון, ולהעביר את הש.ג המזרחי של גבעות שילה, כמה מאות מטרים מטה, אל הצומת עצמו - זאת במטרה להגביר את תחושת הביטחון של הנוסעים בכביש, וכן של העוברים והשבים.

הערב יתכנסו תושבי האזור בהשתתפות רבנים ואישי ציבור, בשעה 20:15 במקום הפיגוע, ויקראו לממשלה ולצה"ל להשיב את הביטחון ולהחיל ריבונות מלאה על כל הארץ.

"מטרת המחבלים הינה לפגוע בשגרת החיים ובזכות קיומנו כעם על אדמת מולדתנו. הם לא יצליחו בכך - אנו נתחזק ונתיישב בכל מרחבי ארצנו", נמסר בהודעה מטעם הנהגת היישוב. 

"אנו קוראים לממשלת ישראל ולשר הביטחון לפעול  בנחרצות לביטחון העם ולהפסיק את ההתנהלות המגומגמת והרופסת מול המפגעים, תוך מתן הקלות שאחריתן מרה וברורה. אנו קוראים לציבור להגיע הערב לעצרת מחאה במקום הפיגוע בשעה 20:15".

הלוויה תתקיים מחר (רביעי) בשעה 11:00 בכוכב השחר.


פיגוע הירי אמש בו נרצח מלאכי רוזנפלד הי"ד. צילום: סוכנות תצפית

צילום: נפתלי מאיר - סוכנות תצפית










פיגוע צומת מחבלים מתנחלים עצרת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד