כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

מחר זה קורה: תוכנית חצי הגמר של YOUR SOUND

תחרות המוזיקה הגדולה ביותר לנשים ובנות דתיות וחרדיות התקיימה בחודשים האחרונים במהלכה נערכו אודישנים וסבב הופעות מול קהל • הרשמה לעונה הבאה מתחילה

מחר זה קורה: תוכנית חצי הגמר של  YOUR SOUND


עשרות תלמידות בית הספר למוזיקה בניהולה של שרית יגודיוב,התמודדו בסדרת הופעות מול קהל של מאות נשים ברחבי הארץ. בין היתר הופיעו הבנות בהיכל התרבות באשדוד, תיאטרון רמת גן, אולמי ראסל. מחר, רביעי, יתקיים חצי הגמר של התוכנית המוזיקלית, באודיטוריום ישורון בפתח תקווה.

המיזם החדשני והמרגש, החל בחנוכה האחרון, במטרה להעניק לכל אחת מהתלמידות הזדמנות להתחבר לכישרון המוזיקלי שלה, להשתתף בתכנית לימודים עשירה שכללה פיתוח קול והעצמה אישית - עם מיטב אומניות הבמה במוזיקה החרדית, וכן מסע הופעות מרגש בה יכלה כל אישה ונערה שחלמה לעמוד על הבמה, לשיר מול קהל אוהד, באווירה כשרה למהדרין, ללא שום פשרות, ולמול צוות שופטות מקצועי שבחרו יחד עם הקהל, באמצעות מערכת הצבעות חכמה ומתקדמת - אלו מתמודדות יעברו לשלב הבא, ואלו מתמודדות יעברו למסלול מקהלה.

לפני חג הפסח הסתיים שלב האודישנים, בו השתתפו 50 בנות הנבחרת, ומתוכן 30 בנות עברו לשלב הדואטים.

במופע האחרון שהתקיים לפני כחודש - הופיעו על במת תיאטרון רמת גן שלושים בנות בשירי דואט, והקהל השפיע גם שם באמצעות מערכת הצבעות מתקדמת, אלו מתמודדות יעבור לחצי הגמר, ומי תישאר במקהלה.

מחר זה קורה: מופע חצי הגמר בהפקה מוזיקלית מרגשת ומדהימה הכוללת מסכי מולטימדיה ענקיים, תוכנית עשירה, מגוונת, ומרגשת, ובהשתתפות מלאה של הקהל.
יום רביעי ט"ו בתמוז תשע"ה, (1/7/2015) באולמי ישורון בפתח תקווה, רחוב זליג בס 17. אם את רוצה לחוות חוויה מוזיקלית מרגשת, בהפקה מדהימה, התקשרי עכשיו לטלפון 052-7633668 או בקרי באתר המופע.
עמדות ההרשמה לבית הספר ולעונה הבאה של סדרת המופעים יחכו לכן בכניסה לאולם.

קישורים:
אתר המופע
כוכב נולד מוזיקה חרדית הופעה תחרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד