כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

ברקת נגד השבת: "ראש העיר השפיל את הרבנים"

גורם בוועדה למען השבת תוקף בחריפות את ברקת בשיחה עם בחדרי חרדים: ברקת בחר להשפיל את הוועדה בכך שלא נפגש שוב עם הרבנים במטרה להגיע להסכמה"

ברקת נגד השבת: "ראש העיר השפיל את הרבנים"
פלאש90


נמשך הזעם בציבור החרדי כנגד ראש עריית ירושלים, ניר ברקת, בעקבות התרגיל שעשה הערב (שלישי) במליאת עיריית ירושלים - כאשר ניצל את המצב בו לא נכחו מספר חברי מועצה חרדים, עקב אילוצים, והעלה להצבעה את עניין הקמת הספורטק - בניגוד מוחלט לסיכום שהגיע עם הוועדה למען השבת ועם חברי מועצה החרדים.

גורם בועדה למען השבת תוקף הערב בחריפות את ברקת בשיחה עם בחדרי חרדים: "מדובר בהפרת הסיכום עם הוועדה למען השבת - בפגישה שנערכה לפני כחודשיים בכיכר ספרא בין חברי ועדת הרבנים למען השבת עם ברקת, בה סוכם כי הדבר לא יעלה להצבעה - טרם יגיעו הצדדים להסכמים לאחר שיישבו פעם נוספת עם ראש העיר. ברקת בחר להשפיל את הוועדה למען השבת בכך שלא נפגש שוב עם הרבנים במטרה להגיע להסכמה".



כזכור, מוקדם יותר הערב במהלך הדיון במועצת העיר, תקפו בחריפות חברי המועצה החרדים את ברקת ומחו על הפרת הסכם מפורש - כי יפגש עמם במטרה להגיע להסכמות, ואילו ברקת בחר שלא להיפגש עמם.

מ"מ ראש העיר ירושלים, יוסי דייטש, תקף את ברקת בחריפות טרם ההצבעה ומחה על הפרת ההסכם של ברקת עם ועדת הרבנים ועם הנציגים בעירייה.

יו"ר סיעת יהדות התורה, אליעזר רוכברגר, תקף את ברקת ואמר: "יש 150 אלף תושבים שהנבחרים שלהם רוצים להגיע להידברות איתך - למה אתה לא רוצה וזורק אותם בלי לשמוע אותם ולהתיחס אליהם ולהקשיב לצרכים שלהם"?

רוכברגר תקף את ברקת ואמר שלא קיבל תשובה לשאלה מדוע לא הוקמה הוועדה שתדון עם החרדים בנושא כפי שסוכם בפגישה לפני כחודש. "לא כך נוהגים שותפים".

סגן ראש העיר, ישראל קלרמן, תקף את ברקת במהלך הדיון ואמר: בשיחות בינינו אמרת מפורש שהמגמה ללכת להידברות, פתאום גילינו שבהחבא זה נכנס לסדר יום ובא להצבעה לא בהידברות אלא בהתגרות - כך לא מתנהגים עם שותפים".


יועצו של ראש העיר ניר ברקת, קובי איזק, מסר בתגובה: "מדובר בפרויקט שעבר תהליך דיונים והסכמה מאז 2007, וכעת אושר בחלקו מתוך הבנה והתחשבות בכל גווני האוכלוסיה. תהליך ההידברות יימשך גם לאחר אישור הפרויקט. לבקשת החברים במועצת העיר הובטח שהמקום יפעל בהתאם לסטטווס קוו".
ברקת ירושלים ועדת השבת ספורטק חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד