כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

פרושאור למזכ"ל האו"ם: "גינית את הטרור - תגנה גם את הטרור בישראל"

שגריר ישראל באו"ם פנה לבאן קי מון בעקבות מתקפות הטרור נגד ישראלים: "את אירועי הטרור בצרפת, תוניסיה וכווית גינית בכל תוקף - עליך לנהוג כך גם כלפי אזרחי ישראל, הראויים לאותה הדאגה"

רון פרושאור, צילום: מארק ישראל סלם, פלאש90
רון פרושאור, צילום: מארק ישראל סלם, פלאש90


בעקבות אירועי הטרור האחרונים, ורציחתו של מלאכי משה רוזנפלד, שגריר ישראל באו"ם רון פרושאור, פנה למזכ"ל האו"ם ולמועצת הביטחון בדרישה לגנות את האירועים: "בשבועיים האחרונים, מאז החל חודש הרמדאן, ישנה עליה דרמטית בהתקפות נגד ישראלים. כמעט מדי יום אנחנו עדים לאירוע ירי או דקירה".

פרושאור התייחס להצהרת המזכ"ל מהשבוע האחרון: "מתקפות הטרור הללו הן חלק ממגמה מתעצמת של טרור עולמי. רק לפני מספר ימים גינית את אירועי הטרור בצרפת, תוניסיה וכווית בכל תוקף. קראת להעמיד לדין את האחראים לאירועים האלימים הללו ואמרת שההתקפות האכזריות מחזקות את המחויבות של האו"ם להלחם בתופעות של רצח, הרס וחורבן של התרבות האנושית.

"אנחנו מצטרפים לקריאתך, ומצפים שתגנה באותו האופן את המתקפות בישראל. טרור הוא טרור, ללא קשר למקום שבו הוא מתפרץ. אזרחי ישראל ראויים לאותה דאגה ואמפתיה, שאתה מפגין כלפי שאר העולם. ההתקפות האלו הן תוצאה ישירה של הסתה מצד הרשות הפלסטינית בתקשורת ובמערכת החינוך".

פרושאור המשיך וכיוון את האש להנהגה הפלסטינית: "גם לאחר כל האירועים האלימים, ההנהגה הפלסטינית שותקת, ואינה מגנה את הרצח של אנשים חפים מפשע. אני קורא לך ולמועצת הביטחון לגנות את אירועי הטרור לאלתר ולקרוא גם לרשות הפלסטינית לגנות את האלימות".


הפצוע מדבר: "הרגשה של חוסר אונים, רוצים להרוג אותי כי אני יהודי"
טרור שגריר ישראל ירי אום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד