כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

קרבן הטרור: מאות מלווים בשעה זו את מלאכי משה רוזנפלד הי"ד

אביו, ששכל בן נוסף, ספד בבכי מר: "אחרי שה' לקח את יצחקי, התחלתי לשיר לו. האם לא שרתי מספיק טוב?!"

קרבן הטרור: מאות מלווים בשעה זו את מלאכי משה רוזנפלד הי"ד
משה מזרחי, איחוד הצלה בנימין


הלוויתו של מלאכי משה רוזנפלד הי"ד נערכת בשעה זו (ד') בישוב כוכב השחר. רוזנפלד ז"ל נפטר אמש מפצעיו לאחר שנפגע מירי מחבלים ביום שני השבוע.

מלאכי משה רוזנפלד הי"ד בן ה-26, בוגר מחזור ז' של ישיבת תורה ומדע במכון לב. עד הרצח היה סטודנט באוניברסיטה העברית.

אביו ספד לו: "מלאכי היקר, אהוב שלי. איך השם הזה התאים לך - מלאך. איזו גאווה הייתה לנו בך".

"מלאכי - אני התחלתי לנגן כשאלוהים לקח את דוד שלך, יצחק" הוסיף האב. "אחרי 22 שנה הוא לקח את יצחקי המתוק, מערכה שניה, ואז התחלתי לשיר. לעמוד כל ערב על במה ולנגן מתוך שריפה בלב, לשמוח ולשמח. ועכשיו אנחנו מגיעים למערכה השלישית. מה, אלוקים אדירים? לא שרנו מספיק טוב? מה לא עשינו טוב?".



הרב הראשי הרב דוד לאו הספיד ואמר: "בפרשת השבוע אנו נקרא שכבר לפני למעלה משלושת אלפים שנה עמד שונאם של עם ישראל ואמר "הנה כיסה את עין הארץ" וכבר אז הוא לא הצליח ונאלץ בעל כורחו לברך "מה טובו אוהליך יעקב משכנותיך ישראל.

"אנו סמוכים ובטוחים, שלמרות כל הניסיונות לפגוע בעם ישראל, למרות שעם ישראל הוא 'עם לבדד ישכון', אבל בסופו של דבר אנו נצליח לגבור על כל הקשיים.

דברי ההספד שנשא שר החינוך וחבר הקבינט נפתלי בנט: המתיישבים ביהודה ושומרון הם החלוצים של 2015, הם אלה המגינים עלינו ביטחונית באזור המרכז, הם אלו המגינים עלינו מוסרית בפני העולם.

בפעם האחרונה שגירשו מתנחלים מביתם, במהלך נוראי וכואב לעמנו לפני עשור – זה נגמר בטילים על נתב"ג ובדו"חות נבזיים של האו"ם. בזמן שאתם, האויבים, רוצחים, אנחנו בונים. אתם בונים תכניות שטניות איך לקחת חיי יהודים. אנחנו בונים בתים, מתרחבים וגדלים, יולדים ומשחקים כדורסל והולכים למעיין. חיים".

סגן שר הביטחון הרב אלי בן דהן הספיד ואמר: "כשבניו של אהרון מתו, כתוב "וידום אהרון" אך יש דרגה גבוהה יותר והיא דרגתו של דוד המלך: "למען יזמרך כבוד ולא יידום".

"זו הדרגה של אלעזר רוזנפלד אביו של מלאכי הי"ד, שכל עניינו לשיר ולשמח ואפילו בהלוויה הוא שר "אפילו בהסתרה של ההסתרה הקב"ה נמצא".

כזכור, פיגוע הירי אירע ביום שני מעט לפני השעה 23:00, כאשר רכב של מחבלים המתין באזור ציר אלון לכיוון שבות רחל בצד הדרך לשעת כושר לביצוע הירי. רכב ישראלי חלף במקום, בו נסעו חבורת צעירים תושבי היישוב כוכב השחר שנסעו לביתם, נפתחה אש לעבר הרכב, וכל יושביו נפגעו מן הירי.

הערכה היא כי נורו יותר מ-25 קליעים לכיוון המכונית, וכי וחוליית המחבלים ברחה לאחד הכפרים באזור.

כתוצאה מהירי נפגעו ארבעה בני אדם. המנוח מלאכי משה רוזנפלד הי"ד, נפצע קשה מאוד, פונה במסוק לבית החולים שערי צדק, שם נותח במהלך הלילה ואושפז במחלקת טיפול נמרץ. אולם מאז אשפוזו מצבו הוגדר אנוש. כאמור, אמש הוא נפטר מפצעיו.

הנרצח הוא בנו של אליעזר רוזנפלד הי"ו, שאיבד את בנו יצחקי לפני כ-13 שנים בתאונת דרכים שאירעה כתוצאה משיטפון בנחל צאלים. בבית משפחת רוזנפלד נותרו שבעה ילדים.

צפו בתמונות: צילום משה מזרחי, איחוד הצלה מטה בנימין








הלויה רצח מלאכי רוזנפלד פיגוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד