כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

מינויים חדשים בשדרה הניהולית של קבוצת נגב

עמרי לוטן מונה למנכ"ל הקבוצה וירון ארזי מונה לסמנכ"ל הכספים • מנכ"ל אפריקה ישראל ואפריקה תעשיות: "אני בטוח כי המינויים החדשים יתרמו רבות לקבוצת נגב ולחיזוק מעמדה, לצד פריצה לשווקים חדשים בעולם"

עומרי לוטן
עומרי לוטן





שורה של מינויים בשדרה הניהולית של קבוצת 'נגב'. 'אפריקה ישראל תעשיות', מקבוצת 'אפריקה ישראל', הודיעה על מינויו של עמרי לוטן לתפקיד מנכ"ל קבוצת נגב. ירון ארזי מונה לתפקיד סמנכ"ל הכספים בקבוצה.

לוטן, בעל כשלושים שנות ניסיון בתחום התעשייה והקמעונאות. בתפקידו האחרון כיהן לוטן כמשנה למנכ"ל קבוצת 'אוסם' ונשיא חטיבת המזון המוכן בקבוצה. קודם לכן כיהן כמנכ"ל חברת 'טבעול' ובשורת תפקידים ניהוליים בכירים ב'פרוקטר אנד גמבל' העולמית.

ארזי כיהן בתפקידו האחרון כסמנכ"ל הכספים של רשת מלונות 'קראון פלאז'ה ישראל'. קודם לכן כיהן כסמנכ"ל כספים ומערכות מידע בחברת 'זוגלובק' ובשורה של תפקידים ניהוליים ביניהם: סמנכ"ל כספים בחברות 'טבעול', 'ג'ונסון אנד ג'ונסון' ו'תמה תעשיית פלסטיק'. כמו כן, היה ארזי אחראי על מהלך איחוד חברות והטמעת נהלים בתאגיד פרוטרום הגרמני.

אברהם נובוגרוצקי, מנכ"ל אפריקה ישראל ואפריקה תעשיות אמר בעקבות המינויים: "אני מברך על מינויו של עמרי לוטן למנכ"ל קבוצת נגב, ובטוח כי הידע המקצועי והניסיון הבינלאומי הרב שלו יתרמו רבות לקבוצת נגב ולחיזוק מעמדה, לצד פריצה לשווקים חדשים בעולם".


לוטן כוכב אפריקה ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד