י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

סמוטריץ: "להפסיק עם ההפקרות בהקלות לפלסטינים"

סיעת הבית היהודי התכנסה והציבה דרישות לראש הממשלה לביטול הקלות הרמדאן ולאישור בנייה יהודית ביו"ש

סמוטריץ. צילום: מרים אלסטר פלאש90
סמוטריץ. צילום: מרים אלסטר פלאש90


בעקבות גל הפיגועים בתקופה האחרונה כנגד אזרחי מדינת ישראל, התכנסה הצהריים (ד) סיעת הבית היהודי לישיבת חירום במשכן הכנסת. יו"ר המפלגה השר נפתלי בנט עידכן את חברי הסיעה על פגישתו עם ראש הממשלה בנימין נתניהו.

בסיום הישיבה פרסמה הסיעה דרישות מראש הממשלה: א. ביטול ההקלות שניתנו לפלשתינים לרגל הרמאדן היות והן הפכו לסכנת חיים, יחד עם שורת אמצעי ביטחון והרתעה. ב. אישור מדיני לבנייה ביהודה ושומרון וחיזוק ההתיישבות.

בסיום ההודעה נכתב: "סיעת הבית היהודי לא תעבור לסדר היום על רצח יהודים."

מוקדם יותר היום קרא ח"כ בצלאל סמוטריץ' לחברי הכנסת של הבית היהודי להיעדר מהצבעות עד לשינוי מהותי של המצב הבטחוני. "חייבים להפסיק עם ההפקרות שבמתן הקלות לאוכלוסיה הפלשתינית כדי לשפר את חייה על חשבון חייהם של אזרחי ישראל!"

בסיור הבוקר באבני חפץ, אמר ח"כ סמוטריץ' שהוא מזועזע מהמראה של עוד מחסום שהוסר בצעד חסר אחריות על ידי פיקוד המרכז. "זוהי עוד פרצה שקוראת לגנב ולטרוריסט, עוד כתובת שכתובה על הקיר באותיות קידוש לבנה" הזהיר סמוטריץ'.

בהתייחסו לביקורת שעולה ברשתות החברתיות הקוראת לפעולות במקום דיבורים השיב סמוטריץ': "הזכרתם לי אחרי הפוסט הקודם שאני לא באופוזיציה וגם לא נער בן 17 אז שאפסיק לצעוק ואתחיל לפעול. אתם צודקים. דרשתי כבר אתמול לכנס בדחיפות את סיעת הבית היהודי והיום בע"ה היא תכונס. בכוונתי להעלות שם הצעה להיעדר מההצבעות עד לשינוי מהותי של המצב. אם לשרים כחלון, גלנט וכץ מותר להיעדר מההצבעה על מתווה הגז למרות שהוא אושר בממשלה, גם לנו מותר להיעדר לשם שמירת חייהם וביטחונם של אזרחי ישראל".
הבית היהודי הקלות פלסטינים הצבעות מחסומים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד