ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

הסתיימה אטימת בית המחבל מפיגוע הטבח בהר-נוף

בנימין נתניהו: "הטרוריסטים ושולחיהם ימשיכו לשלם מחיר כבד. יש מחיר לטרור - גם למפגע הבודד • צפו בתמונות מזירת האירוע

הסתיימה אטימת בית המחבל מפיגוע הטבח בהר-נוף


בהתאם להנחיית הדרג המדיני, סיימו אמש כוחות הנדסה של צה"ל בשיתוף עם צוותים של משטרת ישראל, את אטימת ביתו של המחבל, אבו ג'מל עודי בן אעבד, בשכונת ג'בל-מכבר במזרח ירושלים.

אטימת הבית בוצעה כחלק מהלחימה המתמשכת בטרור ובתשתיותיו, ובעקבות ביצוע פיגוע הטרור הרצחני שאירע בי"ח בחשוון תשע"ה, בו פרצו המחבלים, אבו ג'מל עודי בן אעבד ואבו ג'מיל ג'סאן בן מוחמד, למתחם בית הכנסת בשכונת הר-נוף בירושלים, פתחו באש לעבר הנוכחים ותקפו אותם באמצעות גרזנים.

במהלך הפיגוע הרצחני נרצחו ארבעה מתפללים: משה טברסקי הי"ד, הרב קלמן לוין הי"ד, אברהם שמואל גולדברג הי"ד ואריה קופינסקי הי"ד. בנוסף נרצח מאש המחבלים שוטר משטרת ישראל, רב-סמל מתקדם זידאן סייף.

שני המחבלים חוסלו במהלך חילופי האש בזירת הפיגוע על-ידי שוטרי משטרת ישראל.

"צה"ל ימשיך לפעול בהתאם להנחיות הדרג המדיני, תוך שיתוף פעולה עם כלל גופי הביטחון ולא יהסס לנקוט בכלל האמצעים החוקיים העומדים לרשותו על מנת לפגוע במחבלים והגורמים המסייעים להם, ולהרתיע מביצועם של פיגועים נוספים" נמסר מצה"ל.

בעקבות אטימת בית המחבל, אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו: "הטרוריסטים ושולחיהם ימשיכו לשלם מחיר כבד. יש מחיר לטרור, גם למפגע הבודד. נשים ידינו גם על המרצחים שביצעו בימים האחרונים את הפיגועים שבהם נרצחו מלאכי רוזנפלד ודני גונן זכרונם לברכה".

אטימת בית המחבל - צילום: שלמה מור ותקשורת ערבית




















פיגוע מחבלים הר נוף נתניהו רצח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד